زنجان قهرمان نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور شد
زنجان قهرمان نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور شد

رسول مشهدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی در نخستین مرحله از نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور شرکت کردند. وی از قهرمانی زنجان در نخستین مرحله از نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد. رئیس […]

رسول مشهدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی در نخستین مرحله از نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور شرکت کردند.

وی از قهرمانی زنجان در نخستین مرحله از نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در فضایی نفس گیر و در رقابتی فشرده برگزار شد، تصریح کرد: این دوره از مسابقات به صورت اسپرینت یا مسافت کوتاه شامل پنج کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و مجددا ۲٫۵ کیلومتر دو برگزار شد.

مشهدلو با اشاره به اینکه استقبال بسیار خوبی از این دوره از مسابقات شده بود، افزود: ۵۰ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در بخش تیمی تیم زنجان با زمان سه ساعت و ۵۶ دقیقه و ۳۶ ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، اظهار کرد: تیم‌های لیو ایران با زمان سه ساعت و ۵۷ دقیقه و ۳۳ ثانیه دوم و هیأت کرمانشاه با زمان سه ساعت و ۵۸ دقیقه و ۴۸ ثانیه به عنوان سومی رسید.

رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان تیم زنجان در نخستین مرحله از نخستین دوره لیگ دوگانه بانوان کشور با پنج شرکت‌کننده حضور پیدا کرده بود، گفت: تیم زنجان در این دوره از مسابقات  با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان شرکت کرده بود.

مشهدلو ادامه داد: زینب نوروزی، شقایق خطیبی، فهیمه رضایی، عطیه طریقی و شیوا سلیمی ترکیب تیم زنجان در این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دادند.

وی از کسب عنوان سومی زینب نوروزی در بخش انفرادی مسابقات خبر داد و ابراز کرد: در این بخش ساناز پرهیزی از کرمانشاه قهرمان و زهره افخم از کرمانشاه نیز سوم شد.

رئیس هیأت ورزش‌های سه گانه استان زنجان با بیان اینکه مسابقات لیگ دوگانه بانوان کشور در سه مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: در پایان سه مرحله با احتساب مجموع رکوردها، قهرمان هر دو بخش تیمی و انفرادی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ذ