سیمای شبانه شهر اردبیل در حال ارتقا کیفی است
سیمای شبانه شهر اردبیل در حال ارتقا کیفی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بهروز محبی صبح چهارشنبه در بازدید از عملیات نورپردازی مناطق شهری اردبیل گفت: به منظور ارتقا سیمای شبانه شهر، موضوع نورپردازی مطلوب فضاهای شهری در دستور کار است. وی افزود: متناسب با نیاز مناطق مختلف شهری نورپردازی انجام شده و به ویژه به نورپردازی مطلوب […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بهروز محبی صبح چهارشنبه در بازدید از عملیات نورپردازی مناطق شهری اردبیل گفت: به منظور ارتقا سیمای شبانه شهر، موضوع نورپردازی مطلوب فضاهای شهری در دستور کار است.

وی افزود: متناسب با نیاز مناطق مختلف شهری نورپردازی انجام شده و به ویژه به نورپردازی مطلوب کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها توجه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل با تأکید به اینکه نورپردازی صرفاً جنبه تزئینی ندارد، ادامه داد: نورپردازی مطلوب می‌تواند امنیت معابر شهری را ارتقا بخشد.

محبی با بیان اینکه نورپردازی در تمامی مناطق چهارگانه شهر اردبیل انجام می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال در سطح شهر اردبیل ۲۰۵ مورد پایه چراغ سه متری و ۴۹ مورد پایه چراغ شش متری در پارک‌ها، میدان‌ها و معابر شهری اجرا شده است.

وی تأکید کرد: در مناطق یک و دو شهرداری اردبیل ۴۶ مورد پایه‌های چراغ سه متری و ۱۸ مورد پایه چراغ شش متری در شهرک‌های مسکونی و میدان‌ها نصب شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاهای سبز شهرداری اردبیل اقدامات نورپردازی منطقه سه را نیز نصب روشنایی، تعمیر، کابل کشی و رفع اتصال، و نصب نورافکن عنوان کرد.