شهداء، آزادگان و جانبازان موجب سرافرازی جمهوری اسلامی هستند
شهداء، آزادگان و جانبازان موجب سرافرازی جمهوری اسلامی هستند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده آزاده مرتضی تحسینی به مناسبت۲۶مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: اسارت دشوار و طاقت فرسا است وآزادگان با مقاومت و استقامت خود در زمان اسارت نه تنها ملت ایران را سربلند کردند. وی اظهار کرد: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده آزاده مرتضی تحسینی به مناسبت۲۶مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: اسارت دشوار و طاقت فرسا است وآزادگان با مقاومت و استقامت خود در زمان اسارت نه تنها ملت ایران را سربلند کردند.

وی اظهار کرد: آزادگان با صبر و استقامت خود  موجبات سربلندی رهبری انقلاب را فراهم کردند و استقامت آزادگان در هشت سال دفاع مقدس ارزشمند بوده و  پاسداشت ارزش های اسلامی، ایمان واعتقادات توسط آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کار بزرگ و مهمی بوده و رزمندگان دفاع مقدس بر مسئولان اجرایی کشور دین بزرگی دارند.

امیری تاکید کرد: دوران دفاع مقدس همواره یکی از مهم ترین و باارزش‌ترین دوران تاریخی انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت شده و این دوراه به عنوان یکی از درخشان ترین دوران تاریخی کشور باقی خواهد ماند و بشارت و استقامت آزادگان در این دوران مهم تاریخی فراموش نخواهد شد.

وی گفت: شهداء، آزادگان و جانبازان موجب سرافرازی جمهوری اسلامی هستند و استقامت و مقاومت آزادگان در دفاع مقدس موجب خشنودی امام راحل شد.

استاندار زنجان ابراز کرد: اگر قصوری از طرف مسئولان برای رزمندگان، آزادگان، شهدا و جانبازان صورت گرفته باید مورد بخشش قرار گیرد و دولت وظایف سنگینی در قبال مشکلات مردم بر عهده دارد و اگر در این بین به وظایف خود در خصوص رزمندگان دفاع مقدس به خوبی عمل نکرده، مورد بخشش قرار گیرد.

درویش امیری همچنین در دیدار با خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر شهید محسن جزمزینی، گفت: شهدای راه مباره با مواد مخدر جانفشانی زیادی برای دور ماندن جامعه از آسبب اجتماعی کرده‌اند و فداکاری شهدای راه مبارزه با مواد مخدر به مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد: یکی از نگرانی های رهبر انقلاب و دولت و مردم گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه بوده است و یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی جامعه شیوع اعتیاد در جامعه است. 

استاندار زنجان افزود: نیروهای کادر و سربازان وظیفه در نیروی انتظامی برای مصون نگهداشتن جامعه از سوداگران مواد مخدر از خود گذشتگی کرده و جان خود را در برای پاسداری از کشور در معرض خطر قرار می دهند.

درویش امیری یاد آورشد: سوداگران مواد مخدر برای منافع مالی خود موجب طعمه قرار دادن جوانان کشور می شوند و  درآمدهای کلان مالی مافیای مواد مخدر جوانان کشور را مورد طعمه قرار داده تا به سودهای نامتعارف و نامشروع خود دست پیدا کنند.

در این دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت:  در سطح استان ۲۰ خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر وجود دارد.