عامل تیراندازی و قتل ۲برادر اردبیلی دستگیر شد/اختلاف فردی علت قتل
عامل تیراندازی و قتل ۲برادر اردبیلی دستگیر شد/اختلاف فردی علت قتل

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: شب دوشنبه براثر تیراندازی در شهرک سینای اردبیل دو برادر در مقابل منزل شان به قتل رسیدند.. وی با بیان اینکه بعد از ارتکاب جرم قاتل متواری شده بود، ادامه داد: پس از گزارش حادثه، بلافاصله پرونده ای تشکیل و تیم های تخصصی برای دستگیری قاتل […]

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: شب دوشنبه براثر تیراندازی در شهرک سینای اردبیل دو برادر در مقابل منزل شان به قتل رسیدند..

وی با بیان اینکه بعد از ارتکاب جرم قاتل متواری شده بود، ادامه داد: پس از گزارش حادثه، بلافاصله پرونده ای تشکیل و تیم های تخصصی برای دستگیری قاتل یا قاتلین بسیج شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: با تلاش دستگاه قضایی استان و تیم های پلیس آگاهی، در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل که این دو قتل ناگوار دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دایی ۳۹ ساله این دو برادر قاتل بوده و هم اکنون دستگیر شده است، تاکید کرد: قاتل تحت بازداشت بوده و پرونده در دست بررسی است.

عتباتی در خصوص انگیزه و علت قتل نیز متذکر شد: هنوز پرونده تکمیل نشده اما براساس اظهارات قاتل علت قتل اختلافات فردی و خانوادگی بوده است.