اکران عمومی فیلم‌های منتخب جشنواره عمار در حسینیه اعظم زنجان
اکران عمومی فیلم‌های منتخب جشنواره عمار در حسینیه اعظم زنجان

مجتبی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه برنامه‌های مختلفی در حسینیه اعظم زنجان که یک مکان مذهبی و فرهنگی است، اجرایی می‌شود. وی با اشاره به اینکه در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حسینیه اعظم زنجان میزبان برنامه‌های مختلف است، تصریح کرد: استقبال مردم از اجرای این برنامه‌ها مطلوب […]

مجتبی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه برنامه‌های مختلفی در حسینیه اعظم زنجان که یک مکان مذهبی و فرهنگی است، اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حسینیه اعظم زنجان میزبان برنامه‌های مختلف است، تصریح کرد: استقبال مردم از اجرای این برنامه‌ها مطلوب است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در دو روز آینده نیز فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم عمار در حسینیه اعظم زنجان پخش خواهد شد، گفت: این فیلم‌ها روز ۲۶ مردادماه پخش می‌شود.

شهامی با اشاره به اینکه فیلم‌های اعلام شده شامل اکران عمومی فیلم‌های منتخب است، بیان کرد: این فیلم‌ها در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان پخش می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم عمار در روز ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۹ پخش خواهد شد و شرکت عموم در آن آزاد است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان پیش از این نیز همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در حسینیه اعظم زنجان اجرایی شد، تصریح کرد: همچنین برای دهه ولایت نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و بر اساس ظرفیت موجود برنامه‌های مربوط اجرایی خواهد شد.

شهامی با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان به عنوان یک مکان فرهنگی تاثیر بسزایی در ترویج معارف دینی و فرهنگی دارد، تصریح کرد: از همین رو در تلاش برای اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در این مکان فرهنگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجرایی شده در این مکان گرامیداشت حاج اصغر گنج‌خانلو یکی از مداحان استانی بود، افزود: این برنامه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه هم اکنون نیز با توجه به فصل تابستان زائران و گردشگران بسیاری در جوار حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا می‌کنند، افزود: در راستای معرفی بهتر حسینیه اعظم زنجان بروشورهای معرفی این مکان در بین زائران توزیع می‌شود.