دولت نگاه خاصی به رسانه ها و خبرنگاران دارد
دولت نگاه خاصی به رسانه ها و خبرنگاران دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ادریس سالاری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: امر توسعه ابعاد و جوانب گوناگونی دارد و مهمترین ابعاد موضوع جامعه است و باید همدلی با متولیان امر توسعه مد نظر قرار گیرد.  وی اظهار کرد: توسعه بنیادین و برنامه ای توسعه ای به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ادریس سالاری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: امر توسعه ابعاد و جوانب گوناگونی دارد و مهمترین ابعاد موضوع جامعه است و باید همدلی با متولیان امر توسعه مد نظر قرار گیرد. 

وی اظهار کرد: توسعه بنیادین و برنامه ای توسعه ای به وسیله خبرنگاران و رسانه ها محقق می شود و در این میان خبرنگاران رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارند.  

مدیر روابط عمومی استانداری زنجان گفت: استان  زنجان با وجود موانع و مشکلات حرفهای زیادی برای گفتن داشته و فضای مطبوعاتی بسیار خوبی را در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. 

سالاری با بیان اینکه دولت یازدهم  در بحث اطلاع رسانی افکار عمومی توسعه لازم را نداشته است، تاکید کرد: از مهرماه سال گذشته  دولت ضعف اطلاع رسانی را که از سالهای گذشته بوده را جبران  کرده است و در حال حاضر اطلاع رسانی در شرایط خوبی قرار دارد. 

وی تاکید کرد: در اواخر دولت یازدهم معاونت  اطلاع رسانی درنهاد ریاست جمهوری تشکیل شده و در همه استانها هم فعال خواهد شد و این امر اطلاع رسانی عملکرد دولت توسط رسانه ها را بهتر می کند. 

مدیر روابط عمومی استانداری زنجان گفت: دولت نگاه خاصی به رسانه ها و خبرنگاران دارد و قبل از ۱۷ مردادماه استاندار زنجان به تمام دستگاههای اجرایی ابلاغ کردند که باید از رسانه ها و خبرنگاران حمایت لازم انجام گیرد. 

سالاری تصریح کرد: تقویت رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانند روی پای خودایستاده  تابتوانند زمینه توسعه و تربیت نیروی انسانی فعالیتهای خود را تقویت کنند. 

وی گفت: در اجتماع اتفاقی منجر نمی شود مگر با همکاری رسانه ها و در این امر جایگاه رسانه ها بسیار مهم است.