امسال ۳۰ استاندارد ملی در اردبیل تدوین می‌شود
امسال ۳۰ استاندارد ملی در اردبیل تدوین می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، هاشم علایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تاکنون ۳۸ استاندارد ملی در حوزه‌هایی از جمله فن‌آوری اطلاعات و کشاورزی تدوین شده است. وی افزود: در کل استان ۳۹۵ واحد تولیدی تحت پوشش اداره کل استاندارد است که ۸۰۰ فرآورده در این واحدها تولید […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، هاشم علایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تاکنون ۳۸ استاندارد ملی در حوزه‌هایی از جمله فن‌آوری اطلاعات و کشاورزی تدوین شده است.

وی افزود: در کل استان ۳۹۵ واحد تولیدی تحت پوشش اداره کل استاندارد است که ۸۰۰ فرآورده در این واحدها تولید می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه بیشتر این واحدها در حوزه مواد غذایی، کشاورزی و مصالح ساختمانی است، ادامه داد: ۳۷ واحد تولیدی با ۷۰ فرآورده امسال استاندارد دریافت کردند.

علایی با بیان اینکه اعطای استاندارد به ۱۰۵ فرآورده دیگر در سال جاری دنبال می‌شود، اضافه کرد: استانداردسازی کالاها و ترویج مصرف کالای استاندارد از سیاست‌های اداره کل است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز کمپین «کالای استاندارد ایرانی می‌خرم» شکل گرفته که امید می‌رود شهروندان اردبیل با مشارکت در آن در ترویج استاندارد سهیم باشند.