برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل عملیاتی شود
برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل عملیاتی شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعدازظهر دوشنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی سیاست اولویت‌دار ادارات در سال جاری است و می‌بایست تحقق برنامه‌های آن دنبال شود. وی افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های تکلیفی و عملیاتی در جلسات ستاد مدیریت طرح شده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعدازظهر دوشنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی سیاست اولویت‌دار ادارات در سال جاری است و می‌بایست تحقق برنامه‌های آن دنبال شود.

وی افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های تکلیفی و عملیاتی در جلسات ستاد مدیریت طرح شده و تا پایان سال جهت تحقق آن اقدام شود.

فرماندار اردبیل با تأکید به ضرورت ادارات به اشتغال‌زایی ادامه داد: ایجاد یک میلیون شغل در کشور برنامه ریزی شده که لازم است برش استانی و شهرستانی مورد توجه باشد.

زنجانی با بیان اینکه در سایت بهین یاب نیز واحدهای تولیدی تسهیلات مورد نیاز خود را درخواست کرده و به واسطه آن در ایجاد زمینه‌های شغلی مشارکت می‌کنند، ادامه داد: لازم است هر دو برنامه از سوی ادارات متناسب با سرفصل کاری دنبال شود.

وی به ضرورت بررسی مشکلات و موانع اشتغال‌زایی شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال جاری مطابق با نام‌گذاری آن حمایت از تولید و اشتغال اولویت برنامه‌ها است.