ایرادات و نواقص ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر به سرعت برطرف شود
ایرادات و نواقص ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر به سرعت برطرف شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، قربانعلی سعادت در سومین جلسه شورای ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی اظهار کرد: ارومیه در چند روز آینده میزبان یک رویداد بین المللی ورزشی در رشته کاراته است بنابراین باید ایرادات و نواقص ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر به سرعت برطرف شود. وی افزود: ورزشگاه ۶ هزار […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، قربانعلی سعادت در سومین جلسه شورای ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی اظهار کرد: ارومیه در چند روز آینده میزبان یک رویداد بین المللی ورزشی در رشته کاراته است بنابراین باید ایرادات و نواقص ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر به سرعت برطرف شود.

وی افزود: ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه ایرادات اساسی دارد که از این میان می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی آن اشاره کرد و باید تمامی این مشکلات برطرف شوند چرا که در چند روز آینده میزبانی مسابقات کاراته را بر عهده داریم که زمان کمی برای برطرف کردن مشکلات وجود دارد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: مسابقات بین المللی اپن کاراته ارومیه یک فرصت برای خودنمایی استان در زمینه میزبانی مسابقات جهانی است از همین رو باید سالن ۶ هزار نفری از هر گونه نقصی به دور باشد و میزبانی مناسب در این مسابقات می‌تواند نام و آوازه شهرستان ارومیه را در جهان به همه آشکار کند. 

انتهای پیام