طی ۴۸ ساعت گذشته ۲ نفر در آزادراه های استان زنجان کشته شدند
طی ۴۸ ساعت گذشته ۲ نفر در آزادراه های استان زنجان کشته شدند

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست روز پنجشنبه در اتوبان زنجان – تبریز و به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری سمند اتفاق افتاد.وی اظهار کرد: یکی از سرنشینان این خودروی سواری به دلیل نبستن کمربند و پرتاب به بیرون کشته شد و […]

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست روز پنجشنبه در اتوبان زنجان – تبریز و به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری سمند اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: یکی از سرنشینان این خودروی سواری به دلیل نبستن کمربند و پرتاب به بیرون کشته شد و ۲ نفر دیگر نیز که از نواحی مختلف بدن آسیب دیده بودند به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
شیرمحمدی افزود: حادثه دوم نیز بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری سمند و حوالی ساعت چهار بامداد جمعه در اتوبان زنجان – قزوین رخ داد.
وی تصریح کرد: در این حادثه نیز یکی از سرنشینان این خودروی سواری به دلیل نبستن کمربند ایمنی و پرتاب به بیرون جان باخت و سرنشین دیگر نیز مصدوم و برای مداوا و درمان به بیمارستان بوعلی خرمدره انتقال یافت.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز از خروج از جاده و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان به دره خبر داد و گفت: در این حادثه که روز جمعه در جاده زنجان – تهم حوالی ساعت ۱۵ اتفاق افتاد خودروی نیسان دچار حریق شد.
جواد مرادی افزود: راننده وانت نیسان از این حادثه رانندگی جان سالم به در برد و به خودرو نیز تا رسیدن آتش نشانان به محل خسارت جدی وارد شد.
۶۰۸۴/۵۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی