تداوم هوای گرم در استان زنجان
تداوم هوای گرم در استان زنجان

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی ها، دمای هوای این استان از یکشنبه سه تا پنج درجه کاهش خواهد یافت و این روند تا حدودی تا پایان هفته برقرار است.وی اظهار کرد: دمای هوای این استان امروز نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش دارد […]

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی ها، دمای هوای این استان از یکشنبه سه تا پنج درجه کاهش خواهد یافت و این روند تا حدودی تا پایان هفته برقرار است.
وی اظهار کرد: دمای هوای این استان امروز نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش دارد و به هم استانی توصیه می شود در ساعات گرم روز (۱۱ تا ۱۷ ) از فعالیت در خارج از منزل خودداری و علاوه بر آن در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.
وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماهنشان با ۴۱ درجه و خیر آباد با ۱۱ درجه بالای صفر گرم ترین و خنک ترین شهر و ایستگاه این استان بود و کمینه و بیشینه دمای شهر زنجان نیز طی مدت یاد شده ۲۰ و ۳۹ درجه بالای صفر گزارش شد.
به گفته ی، سلطانی دمای فعلی شهر زنجان نیز ۲۱ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش نشان می دهد.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی