اخبار ۸ تا ۸ جمعه ۶ مرداد در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ جمعه ۶ مرداد در آذربایجان غربی

** امام جمعه ارومیه: مساله فلسطین در دنیای اسلام فراموش نشدنی استنماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت مساله فلسطین اظهار کرد: مبارزه با صهیونیسم و زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس را مسلمانان به هیچ وجه فراموش نمی کنند و همه مسلمانان در راه دفاع از قدس شریف […]

** امام جمعه ارومیه: مساله فلسطین در دنیای اسلام فراموش نشدنی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت مساله فلسطین اظهار کرد: مبارزه با صهیونیسم و زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس را مسلمانان به هیچ وجه فراموش نمی کنند و همه مسلمانان در راه دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین آماده هستند.

** ۷۵ درصد جمعیت کشور از خدمات اورژانس اجتماعی در دولت یازدهم بهره مند شدند
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۷۵درصد جمعیت کشور در دولت یازدهم از خدمات اورژانس اجتماعی در کاهش طلاق، کودک آزاری و همسرازاری و سایر اسیب های اجتماعی بهره مند شدند.

** کاراته کاهای جوان آذربایجان غربی قهرمان کشور شدند
رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: کاراته کاهای جوان استان با کسب ۲ مدال طلا به مقام قهرمانی مسابقات کشوری دست یافتند.

** اسکواش باز اهل کیش قهرمان جام نشنال کلوز اسکواش در ارومیه شد
رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: سجاد زارعیان اسکواش باز اهل کیش با پیروزی در در دیدار نهایی جام نشنال کلوز اسکواش مدال طلای مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در ارومیه را به دست آورد.

** کسب ۲ مدال برنز توسط ورزشکار معلول اشنویه ای در مسابقات بین المللی کره جنوبی
ورزشکار معلول اشنویه ای توانست با درخشش در مسابقات بین المللی تنیس روی میز معلولان در کره جنوبی ۲ مدال برنز این دوره از مسابقات در بخش تیمی و انفرادی را کسب کند.

** چهار هزارو ۹۰۰میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی امسال در کشور پرداخت شده است
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: امسال تاکنون چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۲۴ هزار طرح کارآفرینی و اشتغال زایی به متقاضیان پرداخت شده است.

** ورزشکار سردشتی مقام قهرمانی مسابقات بین المللی ووشو آلمان را کسب کرد
ورزشکار سردشتی با کسب ۲ مدال طلا و یک مدال نقره، به مقام قهرمانی مسابقات بین المللی ووشو در شهر 'توبیگن' آلمان دست یافت.

** دبیر هیات: شانزدهمین زمین تنیس آذربایجان غربی در نقده احداث شد
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان در رده بندی کشوری تنیس در سطح یک قرار دارد، گفت: شانزدهمین زمین تنیس این استان در نقده احداث شد.

** جمع آوری ۹۳ میلیارد ریال زکات در آذربایجان غربی
رئیس اداره اجرایی ستاد زکات آذربایجان غربی گفت: در چهار ماه نخست امسال ۹۳ میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری و مصرف شده است.

۸۱۳۵ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی