قهرمانان مردان در نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور مشخص شدند
قهرمانان مردان در نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور مشخص شدند

علیرضا رزمجو رئیس هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بابک رستمی از کرمانشاه حامد ذره دوست از گیلان به ترتیب نایب قهرمان و مقام سوم این مسابقات را در بخش اسنوکر ۶ توپ انفرادی از آن خود کردند.وی ادامه داد: در رشته هشت توپ انفرادی […]

علیرضا رزمجو رئیس هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بابک رستمی از کرمانشاه حامد ذره دوست از گیلان به ترتیب نایب قهرمان و مقام سوم این مسابقات را در بخش اسنوکر ۶ توپ انفرادی از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در رشته هشت توپ انفرادی نیز آقایان نیز علیرضا وهاب از فارس رتبه اول، حسن زراعتگر از بوشهر رتبه دوم و آرمین محمودی از کردستان رتبه سوم این رشته را کسب کردند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا این مسابقات در رده پیشکسوتان و تیمی ادامه دارد و امروز /شنبه/ با مشخص شدن قهرمانان این بخش به پایان خواهد رسید.
نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی با استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز،ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگلویه و بویر احمد، گیلان، گلستان، لرستان، منطقه آزاد ارس، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان در حال برگزاری است.
این جشنواره در رشته های اسنوکر ۶ توپ انفرادی، هشت توپ انفرادی، اسنوکر ۱۵ توپ تیمی، ۹ توپ تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و بیش از ۶۰ داور ملی و بین المللی برای قضاوت در آن حضور دارند.
بیلیارد نوعی بازی است که در فضایی سرپوشیده و روی میزهای مخصوص در اندازه های مختلفی با توپ هایی شبیه گوی و چوب برای ضربه زدن انجام می شود.
۸۱۳۵/ ۲۰۹۳ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی