افتتاح ۲ طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در شهر گرماب خدابنده
افتتاح ۲ طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در شهر گرماب خدابنده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: مرکز جامع خدمات سلامت روستایی حسام آباد گرماب با اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیون تومان (ساخت و تجهیزات) طی مدت ۱۱ ماه و در زیر بنای ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.علیرضا بیگلری اظهار کرد: مرکز خدمات […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: مرکز جامع خدمات سلامت روستایی حسام آباد گرماب با اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیون تومان (ساخت و تجهیزات) طی مدت ۱۱ ماه و در زیر بنای ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.
علیرضا بیگلری اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره سه خدابنده نیز در زیر بنای ۴۸۶ مترمربع و با ۶۷۰ میلیوت تومان اعتبار احداث و تجهیز شده است.
وی ، تعداد مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت خدابنده را به ترتیب ۲۶ و ۱۲۹ باب ذکر کرد و گفت که هم اکنون خدمات مورد نیاز به گروههای هدف و مراجعه کنندگان در این مراکز ارایه می شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، شهرستان خدابنده ۱۷۰ هزار و ۳۹ نفر جمعیت دارد که جمعیت روستایی و شهری آن به ترتیب ۱۰۵ هزار و ۱۳۲نفر و ۶۴ هزار و ۹۰۷ نفر است.
این شهرستان ۲۳۳ روستا دارد و از جمله شهرهای کم برخوردار محسوب می شود.
گرماب مرکز بخش افشار شهرستان خدابنده استان زنجان و جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۹۵، برابر با ۳ هزار و ۸۷۵ نفر است.
۸۰۶۸/
خبرنگار: اعظم شامی** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش