با ایجاد فضای کامل ورزشی می‌توان اردوهای ورزشیر را در شهرستان نیر برگزار کرد
با ایجاد فضای کامل ورزشی می‌توان اردوهای ورزشیر را در شهرستان نیر برگزار کرد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزرای فارس از اردبیل ، مهدی تاج امروز در بازدید از زمین چمن تختی مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر و همچنین فستیوال فوتبال شهرستان اردبیل که به میزبانی شهرستان نیر در همین زمین چمن برگزار شده بود اظهار کرد: زمین چمن تختی مجموعه ورزشی برادران شهید […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزرای فارس از اردبیل ، مهدی تاج امروز در بازدید از زمین چمن تختی مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر و همچنین فستیوال فوتبال شهرستان اردبیل که به میزبانی شهرستان نیر در همین زمین چمن برگزار شده بود اظهار کرد: زمین چمن تختی مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر جزو بهترین زمین چمن‌های استان و حتی کشور محسوب می‌شود که با ایجاد فضای کامل ورزشی می‌توانیم مانع خروج ارودهای تیم‌های ورزشی که مایلند به کشور ترکیه بروند شویم.

وی افزود: شهرستان نیر از آب و هوای مناسبی برخوردار است که ارتفاع این شهرستان از سطح دریا بالاست به همین منظور تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی کشور برای اردو به این شهرستان سفر می‌کنند.

تاج در ادامه از اتصال حلقه‌های ورزشی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: طی سفری که به شهرستان تبریز داشتیم قرار شد زمین چمن آب و فاضلاب این شهرستان که جنب هتل پارس است تحویل گرفته و کمپ تدارکاتی در آنجا ایجاد کنیم.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری فستیوال‌های فوتبالی هم اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین فستیوال‌هایی برای استعدادیابی بسیار مناسب می‌باشد.

لازم به ذکر است که فستیوال فوتبال شهرستان اردبیل که به میزبانی شهرستان نیر صورت گرفته بود با شرکت ۱۲ تیم در رده سنی زیر۱۲ سال برگزارشد که از بین این تیم‌ها یک تیم ۲۰نفره منتخب شهرستان اردبیل انتخاب خواهد شد.