فرماندارپارس آباد: به جد پیگیر پرداخت مطالبات کشاورزان پارس‌آبادی هستیم
فرماندارپارس آباد: به جد پیگیر پرداخت مطالبات کشاورزان پارس‌آبادی هستیم

اکبر صمدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون نیمی از مطالبات کندمکاران بیله‌سوار پرداخت شده و بقیه نیز هفته آتی پرداخت می شود و در هفته‌های آتی نیز شاهد پرداخت مطالبات گندمکاران پارس‌آبادی خواهیم بود. وی با اشاره به اینکه پرداخت بهای گندم خریداری شده بر اساس زمان برداشت این محصول است، افزود: با […]

اکبر صمدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون نیمی از مطالبات کندمکاران بیله‌سوار پرداخت شده و بقیه نیز هفته آتی پرداخت می شود و در هفته‌های آتی نیز شاهد پرداخت مطالبات گندمکاران پارس‌آبادی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه پرداخت بهای گندم خریداری شده بر اساس زمان برداشت این محصول است، افزود: با توجه به اینکه در شهرستان بیله‌سوار برداشت این محصول، ۱۰ روز زودتر از شهرستان پارس‌آباد شروع شده بنابراین بعد از پرداخت کامل مطالبات گندمکاران بیله‌سواری شاهد پرداخت مطالبات در پارس‌آباد خواهیم بود.
صمدی اضافه کرد: خرید تضمینی گندم کشاورزان شهرستان پارس‌آباد در ۱۲ مرکز خرید تضمینی از ۲۵ خرداد شروع شده و به طور کامل این محصول از کشاورزان خریداری شد.
وی گفت : خرید این محصول در ۴۰ روز گذشته انجام گرفته و در این رابطه هیچ مشکلی در مراکز خرید وجود نداشته است.
فرماندار پارس‌آباد از پرداخت ۷ میلیارد تومان از هزینه خرید تضمینی کلزا در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبالغ به طور کامل به حساب کلزاکاران پارس‌آبادی پرداخت شده است.
پارس آباد مغان در ۲۳۵ کیلومتری شمال اردبیل واقع است . این شهرستان به همراه بیله سوار مهمترین مرکز تولید غلات استان اردبیل بشمار می رود.
خبرنگار:گیتی طالبی انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۶۰۱۸