آمریکا همواره در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی است
آمریکا همواره در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان زنجان با بیان اینکه در مسائل اخیر شاهد رشد سیاسی فوق العاده در کشور هستیم ، افزود: درست است که  دعوای سیاسی رشد سیاسی را تحت تاثیر قرار می دهد. وی ادامه داد: خوشبختانه وفاق […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان زنجان با بیان اینکه در مسائل اخیر شاهد رشد سیاسی فوق العاده در کشور هستیم ، افزود: درست است که  دعوای سیاسی رشد سیاسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وفاق ملی در رسانه ها در بین مسئولین  مشاهده می شود همگی جواب های دشمنی آمریکا است دلیل دشمنی آمریکا الگو شدن ایران در منطقه و سقوط قدرت آمریکا است. در برابر هر نوع حرکت آمریکا پاسخگو خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: آمریکا نمی تواند قدرت منطقه بودن ایران را قبول کند باید و باید به این نکته توجه کرد که هرگز  امکان سازش کشورمان با آمریکا وجود ندارد زیرا تا زمانی که انقلابی گری ما حفظ شود و در موضع انقلابی گری بیایستم و آمریکا نیز از تفکر امپریالستی خود دست برندارد سازشی وجود نخواهد داشت.

خاتمی افزود: آمریکا نمی خواهد سر عقل بیاید در طول چند دهه پاسخ دادن به حرکات آمریکا، باید قدرت ایران را فهمیده باشد  که متاسفانه درک نکرده، دشمن که منطق سرش نشود باید با منطق خودش جواب داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دامه با اشاره به فرا رسیدن ایام حج، گفت: حج یکی از فرایض و عمل مهم در اسلام محسوب می‌شود که افرادی که استحقاق مالی دارند باید نسبت به بجا آوردن حج اقدام کنند .

خاتمی افزود: حجاجی که از کشورمان به قصد انجام مناسک حج به عربستان اعزام منی‌شوند باید کاملا آگاه به قوانین باشند و بصورت آگاهانه رفتار کنند تا دچار بروز مشکلات در کشور عربستان نشوند و با خیال آسوده به عمال خود بپردازند.

وی در ادامه به هفت مرداد سالروز تجلیل از بقاع متبرکه در کشور در کشور اشاره کرد و گفت: این مراکز از جایگاه مهمی برخوردار است چرا که مردم برای عبادت و صفا دادن به روح در این مراکز حضور میابند که در پانزده سال اخیر سازمان اوقاف کشور اهتمام جدی به بقاع متبرکه دارد تلاش در احداث کانون آموزشی، فرهنگی، ارتقا اعتقاد دینی در این بقاع متبرکه داشته است.

خاتمی همچنین با اشاره به حضور تیم نوآوران سلامت در منطقه گرماب شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان،  از فعالیت و حرکت جهادی وزیر بهداشت در اجرایی طرح سلامت قدر دانی کرد.