دبیر هیات: شانزدهمین زمین تنیس آذربایجان غربی در نقده احداث شد
دبیر هیات: شانزدهمین زمین تنیس آذربایجان غربی در نقده احداث شد

حسین زرطلب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان غربی با هشت هیات شهرستانی، پیشتاز هیات های استانی در سطح کشور است و هشتمین هیات شهرستانی آذربایجان غربی به تازگی علاوه بر ارومیه، مهاباد، میاندوآب، نقده، پیرانشهر، بوکان و ماکو در اشنویه فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است. . وی […]

حسین زرطلب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان غربی با هشت هیات شهرستانی، پیشتاز هیات های استانی در سطح کشور است و هشتمین هیات شهرستانی آذربایجان غربی به تازگی علاوه بر ارومیه، مهاباد، میاندوآب، نقده، پیرانشهر، بوکان و ماکو در اشنویه فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است. .
وی اظهار کرد: ۲ زمین تنیس هارت کورت ( کف پوش) در ماکو وجود دارد و مابقی هیات های تنیس این استان از سالن های چند منظوره و سرپوشیده اداره کل ورزش و جوانان استفاده می کنند تا زمین های خاکی نیز در سایر شهرستان ها راه اندازی شود.
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم این رشته ورزشی را بیشتر و بهتر در جامعه و در بین جوانان رواج دهیم باید آموزش و جذب جوانان را از مدرسه و با همکاری آموزش و پرورش شروع کنیم.
وی اضافه کرد: این نهاد از توجه به مقوله حرفه ای و تخصصی رشته های آموزشگاهی در راستای توسعه سلامت عمومی دانش آموزان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و ایجاد شور و نشاطی که مورد مطالبه دانش آموزان در سطح مدارس است، غفلت نمی کند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا تنیس ورزشی راکتی است که بین ۲ نفر بازی می‌شود و هر بازیکنی که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده ‌است که این خود عامل مهمی برای جذب جوانان و ایجاد روحیه رقابت بین آنان می شود.
آکادمی تنیس آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در ارومیه افتتاح شده است و به صورت تخصصی و با یک برنامه ریزی دراز مدت و پنج ساله در محورهای علمی، اجرایی و عملیاتی فعالیت می کند.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی