کمبود بیش از یکهزار تخت بیمارستانی در آذربایجان‌غربی
کمبود بیش از یکهزار تخت بیمارستانی در آذربایجان‌غربی

‌به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، سید هادی بهادری در چهارمین جلسه شورای اداری استان وی ضمن سپاسگزاری از حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان و افزایش تعداد تخت‌های بخش مراقبت ویژه بیمارستان امام رضا‌(ع) گفت: آذربایجان غربی نیازمند یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی بوده که این کمبود […]

‌به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، سید هادی بهادری در چهارمین جلسه شورای اداری استان وی ضمن سپاسگزاری از حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان و افزایش تعداد تخت‌های بخش مراقبت ویژه بیمارستان امام رضا‌(ع) گفت: آذربایجان غربی نیازمند یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی بوده که این کمبود در استان به شدت احساس می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل در استان تصریح کرد: آذربایجان غربی جز ۵ استان اولویت دار از حیث تعداد کودکان بازمانده از تحصیل است.

بهادری گفت: زنان سرپرست خانوار، حوزه بهداشت و سلامت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بخشی دیگر از حوزه‌های اولویت دار برای ساماندهی در آذربایجان غربی بشمار می‌آید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس‌ با بیان اینکه در استان اقدامات خوبی در راستای ارتقا بهداشت و سلامت انجام شده است، اظهار کرد: این اقدامات کافی نبوده و هنوز شاخص استان در بخش سلامت در رتبه‌های پایین کشوری قرار دارد.

بهادری گفت: آذربایجان غربی بدلیل شاخص‌های پایین توسعه یافتگی نیازمند توجه ویژه است.

وی با اشاره به وجود مجموعه های بزرگ اقتصادی در استان و ظرفیت بالقوه آن در رونق بخش اقتصاد اظهار کرد: وضعیت درآمد استان ۴۳ درصد از میانگین کشوری پایین بوده و از طریق گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به بیمه کارگران مشکلات معیشتی استان نیازمند توجه ویژه است.

روح الله حضرت پور نماینده دیگر مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: اگرچه آذربایجان غربی جزء استان‌های محروم محسوب می‌شود، ولی با تقدیم شهدا نقشی بی بدیل در حفظ امنیت کشور و مرزها دارد.

وی توجه به توسعه بنگاه‌های اقتصادی را از اولویت های استان دانست و افزود: باید از مجامع صنفی و تشکل‌های کارگری حمایت شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ‌با اشاره به ضرورت توجه ویژه به نقاط محروم اظهار کرد: دولت دوازدهم از ظرفیت آذربایجان غربی در کابینه خود استفاده کند.

انتهای پیام