ربیعی: بزرگترین حسن دولت روحانی تصمیم گیری عقلانی است
ربیعی: بزرگترین حسن دولت روحانی تصمیم گیری عقلانی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا علی ربیعی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در ارومیه افزود: سختکوشی مدیران در دولت دکتر روحانی به اوج خود رسیده و همه سلیقه ها نیز در اجرای برنامه های این دولت مشارکت کرده اند. وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص رای […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا علی ربیعی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در ارومیه افزود: سختکوشی مدیران در دولت دکتر روحانی به اوج خود رسیده و همه سلیقه ها نیز در اجرای برنامه های این دولت مشارکت کرده اند.
وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص رای دادن سلبی مردم به روحانی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به برنامه های روحانی رای دادند و تداوم این برنامه ها را مورد تاکید قرار دادند.
وی اظهار کرد: دکتر روحانی در دوره ریاست جمهوری خود در دور نخست، آبروی کسی را نبرد و با حیثیت کسی بازی نکرد با وجود اینکه امکان این امر وجود داشت.
وی ادامه داد: تصمیم همراه با عقلانیت، جلوگیری از تصمیم های عجولانه با هدف درگیر کردن کمتر مردم، سخت کوشی برای حل مشکلات اقشار مختلف و به اجماع درآوردن همه سلیقه ها از جمله شاخصه های دولت دکتر روحانی بوده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از برنامه ریزی دولت برای کمک به استان های مختلف به ویژه آذربایجان غربی در راستای محرومیت زدایی خبر داد و گفت: به همین منظور مطالعات استانی در دستور کار جدی دولت است و با اتمام آنها ضمن بررسی وضعیت بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، سیاست گذاری لازم برای محرومیت زدایی اتخاذ می شود.
ربیعی افزود: در حال تدوین طرحی هستیم که با اجرای آن، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی در استان های مختلف اختصاص دهیم.
وی همچنین بر بهبود شاخصه های بهداشت و سلامت در کشور در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ادامه داد: سهولت در دریافت دفترچه برای آحاد مردم ایران و ارائه خدمات بهداشتی با سرعت مناسب از جمله نشانه های بهبود شاخص است.
وی گفت: در صدد هستیم تا با ارائه لایحه ای به مجلس، بیمه بازنشستگی را فراگیر کنیم تا همه اقشار بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در کشور افزود: بخش مهمی از این رشد اقتصادی با بهره وری بیشتر امکانپذیر است و در این راستا توجه به آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای اشتغال حرفه ای ضروری است.
وی اضافه کرد: تامین مالی اشتغال از جمله دغدغه های مهم مسئولان آذربایجان غربی است زیرا در این صورت می توان کاهش نرخ بیکاری و کارآفرینی جوانان را نیز شاهد شد.
وی اظهار کرد: استانداری آذربایجان غربی برای کمک به آموزش های فنی و حرفه ای در استان آمادگی دارد و امیدواریم بتوانیم نظیر این کمک ها را از اعتبارات ملی نیز شاهد باشیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز چهارشنبه میهمان مردم و مسئولان آذربایجان غربی بود و در این سفر علاوه بر بازدید از طرح های زیرمجموعه این وزارتخانه، بخش سی سی یو بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه و اورژانس اجتماعی در ۱۰ شهرستان استان را افتتاح کرد.
۲۰۹۳/۳۰۷۲
** خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی