اعطای بیش از یک هزار فقره تسهیلات ازدواج در استان زنجان
اعطای بیش از یک هزار فقره تسهیلات ازدواج در استان زنجان

جواد صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: توافقی بین اداره‌کل اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک کشاورزی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با وام‌های ازدواج به عمل آمده است. این مسئول ادامه داد: بر اساس این توافق، مقرر شده تا کسانی که برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج خود در سامانه بانک مرکزی، […]

جواد صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: توافقی بین اداره‌کل اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک کشاورزی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با وام‌های ازدواج به عمل آمده است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس این توافق، مقرر شده تا کسانی که برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج خود در سامانه بانک مرکزی، بانک کشاورزی را به عنوان بانک عامل خود انتخاب کرده‌اند با یک ضامن معتبر می‌توانند حداکثر تا پایان شهریورماه امسال به شعب بانک کشاورزی استان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: حداکثر مهلت جذب اعتبار تسهیلات اعلام شده پایان شهریورماه امسال است و متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات تا قبل از پایان زمان مقرر به شعب این بانک مراجعه کنند.

صمدی در رابطه با تسیهلات پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج بانک کشاورزی استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: پارسال به تعداد یک‌هزار و ۶۳۲ متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۴۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است و نیز از ابتدای امسال تا پایان تیرماه همین تسهیلات به تعداد ۵۳۷ فقره و به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام