مسابقات شطرنج قهرمانی آماتورهای ایران در زنجان آغاز شد
مسابقات شطرنج قهرمانی آماتورهای ایران در زنجان آغاز شد

رئیس هیات شطرنج استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این پیکارها که تحت عنوان جام توفیق (مرحوم حاج علی اکبر توفیقی، نخستین شهردار زنجان) در رده سنی آزاد و بصورت انفرادی برگزار می شود قریب ۲۵۰ شطرنج باز از ۲۴ استان کشور حضور دارند.مهدی حسینعلی با بیان اینکه یک سرداور از […]

رئیس هیات شطرنج استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این پیکارها که تحت عنوان جام توفیق (مرحوم حاج علی اکبر توفیقی، نخستین شهردار زنجان) در رده سنی آزاد و بصورت انفرادی برگزار می شود قریب ۲۵۰ شطرنج باز از ۲۴ استان کشور حضور دارند.
مهدی حسینعلی با بیان اینکه یک سرداور از اصفهان و ۹ داور از زنجان مسابقات شطرنج قهرمانی آماتورهای ایران در زنجان را قضاوت می کنند ، افزود: این مسابقات تا یازدهم مرداد امسال و در موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: شطرنج بازان شرکت کننده طی ۹ دور و به روش سوئیسی و طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج ‘فیده’ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، نخستین دوره رقابت های شطرنج آماتورهای مردان ایران، پارسال به مدت پنج روز /۱۷ تا ۲۳ بهمن/ با شرکت ۲۵۰ورزشکار از ۲۶ استان ایران در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام مخابرات زنجان انجام شد.
۱۰داور (هشت داور از زنجان و ۲ داور نیز از استان های مازندران و خوزستان) این مسابقات را قضاوت کردند و به نفرات اول تا هشتم ، جوایز نقدی اهدا شد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش