افزایش ۷ درصدی مصرف برق در زنجان/ مشترکان مصرف را مدیریت کنند
افزایش ۷ درصدی مصرف برق در زنجان/ مشترکان مصرف را مدیریت کنند

علیرضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش های هواشناسی طی هفته آینده شاهد افزایش دمای هوا در استان زنجان خواهیم بود، با هر درجه افزایش دمای هوا مصرف برق نیز به شدت بالا می رود.وی تاکید کرد: در این پیک مصرف و با توجه به افزایش بار برق […]

علیرضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش های هواشناسی طی هفته آینده شاهد افزایش دمای هوا در استان زنجان خواهیم بود، با هر درجه افزایش دمای هوا مصرف برق نیز به شدت بالا می رود.
وی تاکید کرد: در این پیک مصرف و با توجه به افزایش بار برق ، اگر در مصرف این انرژی از سوی مصرف کنندگان مدیریت نشود احتمال محدودیت در تاسیسات شبکه بوجود خواهد آمد.
به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، کل زیرساخت های برق ایران در منطقه خاورمیانه رتبه نخست و در جهان ۱۴ است.
وی تاکید کرد: مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع برق در تلاش باشند تا مصرف خود را به درستی مدیریت و بهینه کنند تا هموطنان در مناطق مختلف بویژه مناطق گرمسیری کشور با محدودیت این انرژی مواجه نشوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: مشترکان تحت پوشش این شرکت بخش های خانگی، تجاری، کشاورزی، عمومی و صنعتی هستند.
علیزاده تاکید کرد: صاحبان صنایع و کشاورزان با مدیریت درست و بهینه در مصرف برق از بسته های تشویقی شرکت توزیع برق استان زنجان بهره مند خواهند شد.
وی، از همه مشترکان خواست تا پایان مرداد امسال درصدد صرفه جویی در مصرف برق باشند تا خدمات مورد نیاز به همه مشترکان ارائه و مشکل و محدودیتی در توزیع وجود پیش نیاید.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، شرکت توزیع برق استان زنجان نزدیک به ۴۱۰ هزار مشترک در حوزه خانگی، صنعت، تجاری، عمومی و کشاورزی دارد.
۷۳۲۵/۸۰۶۸
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش