زنان ایرانی اسلامی باید به عنوان الگوی سوم به جهانیان معرفی شوند
زنان ایرانی اسلامی باید به عنوان الگوی سوم به جهانیان معرفی شوند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا لیلا سپهری روز چهارشنبه در جمع زنان بسیجی آذربایجان غربی در ارومیه افزود: این الگوی سوم نه غربی و نه شرقی است و از اسلام نشات می گیرد. وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف بنیان خانواده ها از طریق شبکه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا لیلا سپهری روز چهارشنبه در جمع زنان بسیجی آذربایجان غربی در ارومیه افزود: این الگوی سوم نه غربی و نه شرقی است و از اسلام نشات می گیرد.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف بنیان خانواده ها از طریق شبکه های ماهواره ای هستند، ادامه داد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تربیت کودکان و خانواده می توان بسیاری از چالش ها را مرتفع کرد و در مسیر این الگو گام برداشت.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زنان ایرانی اسلامی نباید همچون زنان غربی مورد استفاده ابزاری قرار گیرند و این یکی از ویژگی های بارز الگوی ایرانی اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان برای سست کردن باورهای ملت ایران برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است، یادآور شد: دشمن همه نقشه ها و توطئه های خود را در قالب جنگ نرم پیش می برد چون دشمن به خوبی می داند که دختران امروز، مادران فردای جامعه ایران هستند.
وی همچنین به شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) نیز اشاره کرد و افزود: حضرت معصومه (س) در سن جوانی توانست در امور گوناگونی چون عفاف، حیا، حرکت اجتماعی، ایمان و دیگر موارد به درجه والایی از کمال برسد و الگویی برای زنان ایرانی اسلامی به شمار می رود.
وی به جایگاه دختران از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود: رحمت و مهربانی و نقش دختر در خانه در راستای مراقبت از کانون خانواده یکی از دلایل اطلاق دختر به رحمت خداوندی است؛ دختر با جنس لطیف خود می‌تواند آرامش و رحمت را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا زنان نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند و با توجه به نقشی که در تربیت فرزندان دارند، حافظان بسیاری از ارزش های اسلامی به شمار می روند.
۶۰۰۹/۳۰۷۲
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی