ثبت بیشترین میزان مصرف CNG در استان زنجان
ثبت بیشترین میزان مصرف CNG در استان زنجان

محمود آقامحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان مصرف CNG در خردادماه امسال‌ ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمکعب و تیرماه پارسال نیز ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار مترمکعب بوده که این میزان در تیرماه امسال‌ میزان مصرف CNG در جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده استان به بیش از ۱۲٫۶ میلیون مترمکعب رسیده است. […]

محمود آقامحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان مصرف CNG در خردادماه امسال‌ ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمکعب و تیرماه پارسال نیز ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار مترمکعب بوده که این میزان در تیرماه امسال‌ میزان مصرف CNG در جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده استان به بیش از ۱۲٫۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

این مسئول ادامه داد: در تیرماه امسال‌ میزان مصرف CNG در جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده استان به بیش از ۱۲٫۶ میلیون متر مکعب رسیده که این میزان مصرف نسبت به خردادماه امسال ۱۰ درصد و نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان ۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و پایان ماه مبارک رمضان و پیک مسافرت‌ها میزان مصرف CNG از رشد قابل ملاحظه برخوردار بوده است.

آقامحمدیان ادامه داد: میزان مصرف CNG در خردادماه امسال‌ ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمکعب و تیرماه پارسال نیز ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار مترمکعب به ثبت رسیده که این میزان در قیاس با مصرف تیرماه امسال حاکی از یک رشد بی‌سابقه در ۱۰ ماه گذشته بوده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: افزایش مصرف CNG که در نتیجه استقبال شهروندان به استفاده از این سوخت پاک است که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در مصرف بنزین نیز خواهد شد.

انتهای پیام