صفویه نقطه عزت و اقتدار ایران است
صفویه نقطه عزت و اقتدار ایران است

‌به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، ‌آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم روز استان اردبیل با بیان اینکه نباید به نام وطن، مرزهای متعارض درست کنیم، افزود: همچنین نباید به نام زبان، انسان‌ها را از همدیگر بیگانه کنیم. وی ‌افزود:  مفاخر ما یک جریان عظیم فرهنگی را ایجاد کرده‌اند. عاملی با بیان اینکه عزت […]

‌به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، ‌آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم روز استان اردبیل با بیان اینکه نباید به نام وطن، مرزهای متعارض درست کنیم، افزود: همچنین نباید به نام زبان، انسان‌ها را از همدیگر بیگانه کنیم.

وی ‌افزود:  مفاخر ما یک جریان عظیم فرهنگی را ایجاد کرده‌اند.

عاملی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مثال زدنی است، تاکید کرد: بزرگترین تکریم یک ملت این است که اجازه تصمیم‌گیری برای سرنوشت خود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه صفویه توانسته است کاری با تاریخ کند که دنیا را تکان دهد، خاطرنشان کرد: آنهایی که به صفویه تهمت زده‌اند، علتش این است که صفویه نقطه عزت و اقتدار ایران است.

عاملی با بیان اینکه در دفاع از صفویه باید پیشگام باشیم، گفت: باید برای جوانان الگوسازی کرده و سالیان سال جزئیات تاریخ و و وقایع پر افتخار تاریخ صفویه را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام