پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی هر یک ساعت ۱۰ بیمار ویزیت کنند
پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی هر یک ساعت ۱۰ بیمار ویزیت کنند

علی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متخصصان نیز مجاز به ویزیت هشت بیمار در ساعت هستند ، افزود: پزشکان عمومی و متخصصان مشغول به کار در مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان با توجه به معیارهای تعریف شده به ویزیت بیماران اقدام می کنند.وی اظهار کرد: در زمانی […]

علی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متخصصان نیز مجاز به ویزیت هشت بیمار در ساعت هستند ، افزود: پزشکان عمومی و متخصصان مشغول به کار در مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان با توجه به معیارهای تعریف شده به ویزیت بیماران اقدام می کنند.
وی اظهار کرد: در زمانی مانند فصل پاییز بیماری های فصلی و یا در تابستان که بیماری های گوارشی شیوع بیشتری می یابد ، شمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی افزایش می یابد و امکان افزایش ویزیت بیماران وجود دارد.
محمدی افزود: در صورت ویزیت بیماران بیش از حد تعریف شده پزشک مبلغ بیشتری را دریافت نخواهد کرد و علاوه بر آن در صورت ثبت و گزارشی در مورد برخوردهای نامناسب موارد به دقت رصد، برسی و سپس تذکر داده می شود.
وی بیان کرد: شاید مهمترین مشکلی که در این استان وجود دارد ،جذب متخصص در برخی رشته هاست چرا که توزیع پزشکان در اختیار وزارت بهداشت است و تامین اجتماعی استان هفت مرکز درمانی ملکی دارد که ۲ مرکز آن بیمار ستان است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: موضوع مهمی که وجود دارد این است که تامین اجتماعی فقط یک متخصص رادیولوژی دارد ، با وجود کارهای انجام گرفته کمبود متخصص در برخی رشته ها برطرف شده اما در خصوص پزشک متخصص مربوط به رادیولوزی کمبودهایی دارد.
وی خاطر نشان کرد: مراکز تامین اجتماعی این استان تلاش دارد خدمات مناسب را به گروههای هدف ارائه کند و در این ارتباط ارتقای کمی و کیفی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
۲۲۸ پزشک عمومی و متخصص و دندانپزشک، ۱۲۳ داروخانه و آزمایشگاه ، ۱۶ درمانگاه ، ۱۴ بیمارستان و کلینیک ، ۳۳ مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، ۴ مرکز ام آر آی، سی تی اسکن ، پزشکی هسته ای ، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش