۹ هزار نفر در اردبیل تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند
۹ هزار نفر در اردبیل تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند

ودود پوراسکندر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: همه‌ساله برنامه‌های متنوعی برای توسعه سوادآموزی در سطح استان اجرا و سهمیه سوادآموزی ابلاغ می‌شود. وی با اذعان به اینکه سهمیه سال گذشته سوادآموزی تحت پوشش قراردادن ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بود، اضافه کرد: با تحت پوشش قرار دادن ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر، این […]

ودود پوراسکندر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: همه‌ساله برنامه‌های متنوعی برای توسعه سوادآموزی در سطح استان اجرا و سهمیه سوادآموزی ابلاغ می‌شود.

وی با اذعان به اینکه سهمیه سال گذشته سوادآموزی تحت پوشش قراردادن ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بود، اضافه کرد: با تحت پوشش قرار دادن ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر، این برنامه به صورت کامل اجرا شد.

رئیس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان تأکید کرد: علاوه بر این امسال نفرات باقی‌مانده اولیای دانش‌آموزی بی‌سواد به تعداد چهار هزار نفر نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

پوراسکندر با تأکید به اینکه مشارکت در انسداد مبادی بی‌سوادی به جد دنبال می‌شود، ادامه داد: همچنین توانمندسازی نیروی انسانی شاغل، توسعه کمی و کیفی مراکز یادگیری و کیفیت گرایی در تمامی امور از اهداف سوادآموزی در سال جاری است.

وی به شناسایی ۱۹۲ هزار و ۶۴۷ بی‌سواد در استان اشاره کرد و گفت: هر چند این رقم به نسبت ۱۰ سال قبل با افت محسوس همراه است اما اجرای برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.