احداث راه ارتباطی سرعین – مشگین شهر تأمین اعتبار شود
احداث راه ارتباطی سرعین – مشگین شهر تأمین اعتبار شود

ولی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از راهکارهای توسعه را تقویت زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه دانست و گفت: اولین عامل توسعه گردشگری راه ارتباطی است. وی متذکر شد: بدون راه ارتباطی گردشگر حتی به یک منطقه سرشار از امکان سفر نمی‌کند اما در صورت تأمین راه حتی به مناطق صعب‌العبور نیز […]

ولی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از راهکارهای توسعه را تقویت زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه دانست و گفت: اولین عامل توسعه گردشگری راه ارتباطی است.

وی متذکر شد: بدون راه ارتباطی گردشگر حتی به یک منطقه سرشار از امکان سفر نمی‌کند اما در صورت تأمین راه حتی به مناطق صعب‌العبور نیز مسافرت خواهد کرد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس تأکید کرد: راه ارتباطی دو شهرستان گردشگری سرعین و مشگین شهر منجر به تبادل مسافر هر دو شهرستان و جهش قابل توجه در گردشگری هر دو منطقه خواهد شد.

ملکی گفت: در خصوص اجرای این پروژه با استاندار اردبیل نیز صحبت‌هایی صورت گرفته اما بخش دولتی به دلیل کمبود اعتبار این پروژه را اجرا نمی‌کند.

وی افزود: کشور به لحاظ درآمد ملی با مشکل مواجه است و به دلیل پایین بودن تولید ناخالص داخلی ما با محدودیت‌های درآمدی مواجه هستیم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس تأکید کرد: با این وجود مسئولان می‌بایست نگاه ویژه‌ای به برخی پروژه‌های توسعه به دلیل اثرات قابل توجه آن داشته باشند.