اخبار ۸ تا ۸ سه شنبه سوم مرداد در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ سه شنبه سوم مرداد در آذربایجان غربی

** چالدران؛ شهرستانی محروم با ظرفیت های بی بدیل برای توسعهچالدران با دارا بودن ۱۵۰ کیلومتر مرز مشترک با ترکیه و ظرفیت های بی بدیل در زمینه های گردشگری، اقتصادی و تاریخی همچنان در رده ای آخر جدول شاخصه های توسعه در آذربایجان غربی قرار دارد و در زمان حاضر و بر اساس ادعای برخی […]

** چالدران؛ شهرستانی محروم با ظرفیت های بی بدیل برای توسعه
چالدران با دارا بودن ۱۵۰ کیلومتر مرز مشترک با ترکیه و ظرفیت های بی بدیل در زمینه های گردشگری، اقتصادی و تاریخی همچنان در رده ای آخر جدول شاخصه های توسعه در آذربایجان غربی قرار دارد و در زمان حاضر و بر اساس ادعای برخی از مسئولان از محروم ترین شهرهای کشور به شمار می رود.

** رئیس موسسه غدیرشناسی: نیازسنجی بزرگترین خلا فعالیت های دینی در کشور است
رئیس موسسه غدیر شناسی کشور گفت: در حال حاضر فعالیت های فرهنگی بسیار زیادی در کشور انجام می شود ولی مهمترین خلا آنها نیازسنجی در راستای اثرگذاری بیشتر است.

** اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای حفر چاه های پیزومتری در آذربایجان غربی
کارشناس الکترونیک شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به برخی طرح های مصوب ستاد احیای دریاچه ارومیه، گفت: امسال ۱۲ هزار و ۵۱ میلیون ریال برای حفر چاه های پیزومتری و اکتشافی حوضه دریاچه ارومیه اختصاص یافت.

** بدهی ۴۴ هزار میلیارد ریالی بیمه سلامت تا پایان سال ۹۵
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تاخیر در پرداخت های بیمه سلامت به بیمارستان ها، مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد گفت: این سازمان تا پایان سال گذشته ۴۴ هزار میلیارد ریال بدهی به این مراکز در بخش دولتی و خصوصی دارد که درصدد پرداخت آن هستیم.

** مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در ارومیه آغاز شد
سومین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی مردان کشور جام شهید مهدی باکری عصر روز سه شنبه در خانه اسکواش ارومیه آغاز شد.
۷۱۲۹/۳۰۷۲ ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی