مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در ارومیه آغاز شد
مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در ارومیه آغاز شد

رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات ۸۰ بازیکن دارای رنکینگ ملی، آسیایی و جهانی شرکت دارند و تیم استان آذربایجان غربی نیز با چهار بازیکن در این رقابتها شرکت کرده است.سلمان فرضعلی پور ادامه داد: مسابقات نشنال کلوز جام شهید باکری در […]

رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات ۸۰ بازیکن دارای رنکینگ ملی، آسیایی و جهانی شرکت دارند و تیم استان آذربایجان غربی نیز با چهار بازیکن در این رقابتها شرکت کرده است.
سلمان فرضعلی پور ادامه داد: مسابقات نشنال کلوز جام شهید باکری در فدراسیون جهانی اسکواش به ثبت رسیده است و امتیازات کسب شده در این رقابت ها در رنکینگ ورزشکاران ثبت و رتبه آنها را ارتقا می بخشد.
وی اظهار کرد: رقابت ها به صورت انفرادی در خانه اسکواش ارومیه پیگیری می شود و جایزه هزار دلاری مسابقات از آن کسی است که بالاترین امتیاز رنکینگ جهانی را کسب کرده باشد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا اولین دور مسابقات اسکواش نشنال کلوز گرامیداشت شهید مهدی باکری با انجام شش دیدار در خانه اسکواش ارومیه پیگیری شد که در نخستین دیدار امروز سیاوش صمصام‌زاده به مصاف سامر محمدپور رفت و موفق شد سه بر صفر پیروز این دیدار باشد.
مازیار حیکمی نیز دیدار مقابل هادی مهدی‌رضایی سه بر صفر به برتری رسید، همچنین بازی سهند کبیرجباری و هومن صفری زنجانی با پیروزی سهند کبیرجباری به پایان رسید.
نوید شفیعی‌نجد به مصاف پویان کمالی مقدم رفت و در یک دیدار هیجان اگیز و حساس سه بر دو به پیروزی رسید.
مهدی ناصر‌شفافی یکی دیگر از بازی کنندگان امروز سه بر یک مقابل حافظ برق لامع مغلوب شد و از راهیابی به مرحله بعد باز ماند.
۸۱۳۵/۲۰۹۳ **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی