نجاتگران هلال احمر زنجان مصدوم محبوس در زیر تراکتور را بیرون کشیدند
نجاتگران هلال احمر زنجان مصدوم محبوس در زیر تراکتور را بیرون کشیدند

غفور آقاجانلو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در جاده فرعی روستای اوغلبیک واقع در ۲۰ کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان – بیجار اتفاق افتاده بود و کوچکترین اشتباه تیم رهاسازی می توانست به مرگ مرد محبوس تمام شود.وی اظهار کرد: تیم رهاسازی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال […]

غفور آقاجانلو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در جاده فرعی روستای اوغلبیک واقع در ۲۰ کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان – بیجار اتفاق افتاده بود و کوچکترین اشتباه تیم رهاسازی می توانست به مرگ مرد محبوس تمام شود.
وی اظهار کرد: تیم رهاسازی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر ایجرود پس از اطلاع از این حادثه و گرفتارآمدن فرد مصدوم در زیر تراکتور، بلافاصله با تجهیزات کامل رهاسازی و به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و پس از یک ساعت تلاش بی وقفه، جان این مرد روستایی را بیرون کشیده و به منظور اقدامات درمانی اولیه به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل می دهند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: مصدوم پس از پایان عملیات رهاسازی از سوی تیم جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل شده و مورد مداوا و درمان قرار می گیرد.
جواد مرادی افزود: تیم رهاسازی برای بیرون کشیدن سالم مرد مصدوم، تلاش بسیار محتاطانه ای کرده بودند چراکه ممکن بود با کوچکترین فشار و ضربه، صدمه بیشتری به حادثه دیده وارد شود.
وی اظهار کرد: مصدوم که از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود پس از اقدامات اولیه درمانی، با استفاده از آمبولانس اورژانس مرکز ایجرود به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش