اصلاح و توسعه ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهر های استان زنجان
اصلاح و توسعه ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهر های استان زنجان

به نقل از شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی افزود: طی یک سال اخیر(تیر ماه ۹۵-تیر ماه ۹۶) ۱۱ کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب شرب در شهرهای  زنجان،ابهر، خرمدره، قیدار، آببر، صائین قلعه،سجاس و دندی انجام شده است. وی ادامه داد: در همین مدت اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرهای زنجان،سلطانیه،قیدار،ماهنشان،زرین […]

به نقل از شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی افزود: طی یک سال اخیر(تیر ماه ۹۵-تیر ماه ۹۶) ۱۱ کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب شرب در شهرهای  زنجان،ابهر، خرمدره، قیدار، آببر، صائین قلعه،سجاس و دندی انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرهای زنجان،سلطانیه،قیدار،ماهنشان،زرین رود،گرماب،نوربهار و سجاس نیز به طول ۱۳ کیلومتر از محل اعتبارات تبصره ۳ عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: اصلاح و توسعه شبکه با هدف مدیریت مصرف آب،کاهش هدر رفت و افزایش فشار مورد نیاز جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین اجرایی شده است.

جزء قاسمی از احداث خط انتقال در شهرهای ابهر، خرمدره، آببر و ارمغانخانه به متراژ یک کیلومتر و در ماهنشان ۴۰۰ متر جهت بهره برداری از چاه حفر شده جدید با دبی ۳۵ لیتر در ثانیه خبر داد.

وی گفت: اصلاح شبکه توزیع آب شرب در کوچه باشگاه و کوچه محمد رسول الله در شهر زنجان به متراژ ۷۵۰ متر و با اعتبار ۳ هزار میلیون ریال نیز از اولویت های شرکت در سالجاری است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

جزء قاسمی افزود:بیش از ۵۰ درصد از شبکه توزیع آب شرب در سطح استان فرسوده است که با توجه به گستردگی شبکه انتقال و توزیع این شرکت این امر کاری بسیار دشوار می باشد.