نماینده قزوین در مسابقات اسنوکر کشور به نشان برنز دست یافت
نماینده قزوین در مسابقات اسنوکر کشور به نشان برنز دست یافت

محمود سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پایان رقابت های رشته های بیلیاردی کشور در ارومیه در بخش انفرادی، افزود: درویشوند نماینده استان با قبول شکست در مقابل ارمغان حسنی ملی پوش کشور از صعود به بازی نهایی باز ماند و موفق به کسب نشان برنز این رقابت […]

محمود سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پایان رقابت های رشته های بیلیاردی کشور در ارومیه در بخش انفرادی، افزود: درویشوند نماینده استان با قبول شکست در مقابل ارمغان حسنی ملی پوش کشور از صعود به بازی نهایی باز ماند و موفق به کسب نشان برنز این رقابت ها شد.
وی ادامه داد: ملیکا نجفی دیگر نمایندهاستان قزوین در این مسابقات در مقابل اکرم محمدی دارنده نشان برنز آسیا و نفر اول رنکینگ اسنوکر کشور شکست را پذیرفت و از راهیابی به جمع چهارنفر برتر رقابتهای اسنوکر شش توپ انفرادی بانوان بازماند.
سعیدی ادامه داد: شیما کلهر دیگر نماینده استان در ایت بال انفرادی که پیش از این با شایستگی به جمع ١۶ نفر برتر در جشنواره ورزشهای بیلیاردی راه یافته بود،در دیدار با مریم نور آباد مطلق تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت.
وی افزود: طناز طاهرخانی،زینب دولتخانی، زهرا دولتخانی و منیژه حصاری دیگر نمایندگان مستعد استان قزوین در رقابتهای ایت بال انفرادی بانوان بعد از یک باخت و کسب یک برد با وجود نمایشی قابل قبول، بازی سوم خود را واگذار کرده و از دور رقابت ها کنار رفتند.
نخستین جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از ۳۰ تیر ماه در حال برگزاری است و تا هشتم مردادماه پیگیری می شود.
تیم استان قزوین متشکل از ٩ مرد، ١١ بانو و هشت داور به نخستین جشنواره رشته های بیلیاردی به میزبانی ارومیه اعزام شده بود.
۶۱۰۱*۳۰۱۳
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی