امکانات بهداشتی‌ودرمانی اردبیل در سفر وزیر بهداشت بررسی می‌شود
امکانات بهداشتی‌ودرمانی اردبیل در سفر وزیر بهداشت بررسی می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در سفر دو روزه حسن قاضی‌زاده هاشمی ضمن بررسی امکانات بهداشتی و درمانی استان، تعدادی از پروژه‌های درمانی نیز به بهره برداری خواهد رسید. وی زمان این سفر را روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در سفر دو روزه حسن قاضی‌زاده هاشمی ضمن بررسی امکانات بهداشتی و درمانی استان، تعدادی از پروژه‌های درمانی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی زمان این سفر را روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه اعلام کرد و افزود: در روز نخست سفر وزیر بهداشت یعنی چهارم مردادماه بخش توسعه یافته بیمارستان نمین و همچنین کلینیک تخصصی نمین مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: در روز دوم بازدید از مرکز تروما، رادیوتراپی و مرکز غربال‌گری بیمارستان امام خمینی، افتتاح چند پروژه درمانی در شهرستان کوثر و بازدید از بیمارستان و دانشکده خلخال پیش بینی شده است.

اخوان اکبری ابراز امیدواری کرد در سفر وزیر بهداشت برخی نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی استان طرح و برای رفع آن چاره جویی شود.