تسهیلات مشاغل خانگی اردبیل ۱۰ برابر افزایش یافت
تسهیلات مشاغل خانگی اردبیل ۱۰ برابر افزایش یافت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی ظهر دوشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته میزان تسهیلات مشاغل خانگی اردبیل دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. وی افزود: با جهش ۱۰ برابری امسال میزان تسهیلات به ۲۲ میلیارد تومان رسیده و سقف مبلغ تسهیلات نیز […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی ظهر دوشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته میزان تسهیلات مشاغل خانگی اردبیل دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.

وی افزود: با جهش ۱۰ برابری امسال میزان تسهیلات به ۲۲ میلیارد تومان رسیده و سقف مبلغ تسهیلات نیز افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نرخ سود چهاردرصدی این تسهیلات، ابراز امیدواری کرد افزایش قابل توجه منجر به اجرای طرح‌های متعدد اشتغال‌زایی شود.

رحیمی همچنین به اجرای برنامه اشتغال فراگیر در استان اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی، ارتقای اشتغال پذیری، حفظ و صیانت از اشتغال موجود و کاهش نرخ بیکاری اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای این برنامه طرح مهارت‌آموزی با آموزش مهارت در محیط کار واقعی و طرح کارورزی با آموزش افراد در محیط کار در حال اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: سهمیه بخش مهارت‌آموزی ۷۸۰ نفر و بخش کارورزی سه هزار و ۵۰۰ نفر است.