شهادت را انتخاب کرده ام
شهادت را انتخاب کرده ام

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز دوشنبه ایرنا در این وصیت نامه آمده است: اینجانب یاسین قنبری، از جمیع حق جویان و عدالت خواهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه، دوستان و آشنایان و به خصوص خانواده گرامی ام و همسر و مادر مهربانم حلالیت می طلبم.در ادامه این وصیت نامه آمده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز دوشنبه ایرنا در این وصیت نامه آمده است: اینجانب یاسین قنبری، از جمیع حق جویان و عدالت خواهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه، دوستان و آشنایان و به خصوص خانواده گرامی ام و همسر و مادر مهربانم حلالیت می طلبم.
در ادامه این وصیت نامه آمده است، اگر خداوند قبول کرد و از تقصیرات این بنده حقیر گذشت، راضی نشود در بستر مرگ طبیعی بمیرم بلکه شهادت که راه سرخ محمد و آل محمد (ص ) است نصیب این بنده حقیر کند؛ زمان شهادتم گریه و زاری نکیند که آن وقت دشمن فکر می کند ضربه ای زده است.
همچنین در این وصیت نامه آمده است: از تمامی کسانیکه این وصیت نامه را می خوانند، می خواهم که همیشه پیرو خط رهبری باشند و حامی اسلام و قرآن باشند و نگذارید که نامحرمان بر اسلام و ایران حکومت کنند.
در ادامه این وصیت نامه آمده است: دوستان انقلاب اسلامی و دشمنان را مقایسه کنید تا حقانیت جمهوری اسلامی برایتان ثابت گردد و در آخر شهادت می دهم خداوند مهربان خالق زمین و زمان و یگانه و بی همتاست، و محمد (ص) آخرین پیامبر اوست.
در پایان این وصیت نامه آمده است: امانت من نزد شما فرزندم امیر رضا.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در درگیری پنجشنبه شب‌/ ۲۹ تیر ۱۳۹۶/ پاسداران لشگر ۳ حمزه سیدالشهدا (ع) با تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند، سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، چهار تن زخمی و یک تن از تروریست ها نیز دستگیر شدند.
در این درگیری سرهنگ یاسین قنبری به درجه رفیع شهادت نایل و یکی دیگر از پاسداران نیز زخمی شد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید، ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۲ هزار و ۲۰ نفر آزاده برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
۶۰۰۹/۳۰۷۲
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی