شتاب ابتلا به سرطان در خط مستقیم حرکت می‌کند
شتاب ابتلا به سرطان در خط مستقیم حرکت می‌کند

اصغر وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه تدوین شده کمیته‌ها و واحدهای مهرانه در سال‌جاری، گفت: مهرانه افتخار دارد که بگوید به صورت سیستماتیک کار می‌کند. وی با اشاره به تشکیل ۵۲۰۰ فقره پرونده در این مجموعه، اظهار کرد: بر ‌اساس مدارک و اسناد موجود در این مرکز به صراحت اعلام […]

اصغر وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه تدوین شده کمیته‌ها و واحدهای مهرانه در سال‌جاری، گفت: مهرانه افتخار دارد که بگوید به صورت سیستماتیک کار می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل ۵۲۰۰ فقره پرونده در این مجموعه، اظهار کرد: بر ‌اساس مدارک و اسناد موجود در این مرکز به صراحت اعلام می‌کنیم که شتاب ابتلا به سرطان در استان زنجان در خط مستقیم حرکت می‌کند.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به خدمات معیشتی این مجموعه در کنار حمایت‌های مربوط به حوزه درمان و اسکان به بیماران هدف تحت پوشش، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های وصولی در سال ۹۴ به میزان ۱۵ درصد و پارسال ۴۵ درصد بیماران اسکان یافته در مهمانسرای مهرانه در زنجان خارج از استان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تا به امروز مهرانه از بیماران ریالی جهت ارائه خدمات رادیوتراپی دریافت نکرده است، خاطرنشان کرد: مفتخریم اعلام کنیم که مهرانه تا به امروز بابت ارائه خدمات رادیوتراپی از بیماران مبلغی دریافت نکرده و به امید خدا دریافت نخواهد کرد.

وثوق با تاکید بر اینکه کلینیک مهرانه افتخار استان زنجان است و شکی در آن نیست، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مسئولان امر برای راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی این مجموعه، تصریح کرد: این مهم نیازمند خرید تجهیزات ضروری از جمله آمبولانس است. همچنین امیدواریم با همت خیران راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی را در نزدیک‌ترین زمان ممکن محقق کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌ مسئولان برای اجرای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در چهار حوزه اعم از ترویج ورزش همگانی، آموزش دانش‌آموزان و دختران و بانوان، جلوگیری از استعمال دخانیات و توجه به تغذیه سالم در سطح جامعه، ابراز کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز زنجانی از خدمات آموزشی کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ادامه داد: در حوزه تولید محصول سالم باید اعلام کنیم طبق اساسنامه در فعالیت‌های اقتصادی نباید حضور یابیم و مهرانه نیز تنها در راستای رسالت‌های خود که ارتقا سطح سلامت مردم است به عنوان ناظر در این مهم مشارکت دارد.

وثوق با اشاره به اقدامات نظام‌مند صورت گرفته در کمیته فنی و مهندسی مهرانه و احداث سالن آمفی تئاتر کاملا مجهز، طراحی و ساخت منحصربه‌فرد، فضاهای مربوط به مرکز رادیوتراپی، مهمانسرا و سایر فضاها از همراهی خیران برای اداره امور محوله مهرانه گفت و افزود: پارسال بر اساس آمار ارائه شده از سوی کمیته منابع انسانی ۱۷۰ هزار نفرروز در مهرانه فعالیت کرده‌اند و بابت خدمات خود ریالی دریافت نکرده‌اند به فعالیت دفاتر این مجموعه در ۹ شهرستان و شهر اشاره کرد.

انتهای پیام