شرایط کشور نسبت به قبل از انقلاب دچار تحولات زیادی شده است
شرایط کشور نسبت به قبل از انقلاب دچار تحولات زیادی شده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه یکشنبه در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان،با بیان اینکه چهار سال فرصت کمی نیست افزود: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‎اند و این توفیق خدمتگزاری برای شهر و منطقه را ایجاد کرده و باید اعضای شورای شهر صادقانه خدمت کنند.  […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه یکشنبه در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان،با بیان اینکه چهار سال فرصت کمی نیست افزود: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‎اند و این توفیق خدمتگزاری برای شهر و منطقه را ایجاد کرده و باید اعضای شورای شهر صادقانه خدمت کنند. 

وی اظهار کرد: باید این فرصت و نعمت و توفیق خدمتگزاری را شکر کر د و در این منتخبان شوراهای اسلامی باید در عمل این شکر را تداعی کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و کشور در شرایط فعلی در تولیدات انواع محصولات کشاورزی و تحولات مختلف در دیگر بخش ها  خود کفا شده است و شرایط کشور نسبت به قبل از انقلاب دچار تحولات زیادی شده است.

خاتمی بر ضرورت توجه به قوانین بالادستی تصریح کرد: ط اعضای شورای اسلامی شهرها تاکید کرد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر باید در مسیر قانون و خدمت به مردم قدم بردارند.

وی تاکید کرد: در سال ۵۶ تعداد دانشجویان کشور ۱۲۰ هزار نفر بوده و این تعداد به ۴.۵ میلیون نفر رسیده و که این اعداد قابل مقایسه با هم نیستند. 

نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان  افزود: خدمت به مردم از آموزه های دینی است و  امام راحل شانیت مسئولان را خدمت به مردم عنوان کرده اند. 

نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان ابراز کرد:  متاسفانه در تبلیغات سیاسی سیاه نمایی زیادمی شود و  در این کشور خیلی کار شده و دلیلی ندارد ما زندگی خود را با کشورهایی چون کشورهای اروپایی مقایسه کنیم.

خاتمی گفت: قبل از اصلاحات ارضی، کشور ما جزو کشورهایی بود که ماشین‎آلات کشاورزی نداشت و  امروز جلوی بزرگ‎ترین ابر قدرت دنیا ایستاده‎ایم.