دانشگاه زنجان به بخش خصوصی بدهی ندارد/ افزایش ۲برابری بودجه دانشگاه
دانشگاه زنجان به بخش خصوصی بدهی ندارد/ افزایش ۲برابری بودجه دانشگاه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، خلیل جمشیدی روز یکشنبه در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه زنجان ، افزود: کسب رتبه نخست دانشگاه سبز کشور و انتخاب شدن به عنوان یکی از ۱۴ دانشگاه برتر کشور و قرار گرفتن بین ۲۵۰ دانشگاه برتر آسیا از افتخارات دوره سه سال گذشته است.وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، خلیل جمشیدی روز یکشنبه در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه زنجان ، افزود: کسب رتبه نخست دانشگاه سبز کشور و انتخاب شدن به عنوان یکی از ۱۴ دانشگاه برتر کشور و قرار گرفتن بین ۲۵۰ دانشگاه برتر آسیا از افتخارات دوره سه سال گذشته است.
وی با تاکید بر اهمیت نوآوری علمی ، تصریح کرد: جذب ۴۴ هیات علمی ، افزایش ۱۳ رشته مقطع کارشناسی ، ۱۹ رشته مقطع کارشناسی ارشد و ۱۹ رشته در مقطع دکتری از مهمترین برنامه و اقدام ها در حوزه حوزه آموزشی دانشگاه بود.
وی یادآور شد: برای پیشرفت در حوزه علم ، باید عدالت، شفافیت و توسعه متوازن را همواره در نظر گرفت و این سه شاخص را در مدیریت اعمال کرد.
رئیس سابق دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه زنجان همواره به موضوع اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان توجه داشته و از این به بعد هم به یقین تیم جدید توجه خواهد داشت.
جمشیدی افزود: چرا که آینده دانشگاه و پیشرفت های علمی آن، با توجه به این ۲ محور اساسی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
دانشگاه زنجان از سال ۱۳۵۴به عنوان مرکز آموزش عالی کار خود را در زنجان آغاز کرد، در سال ۱۳۶۸ ارتقاء یافت و امروز یکی از دانشگاه های برتر در میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بشمار می آید.
هم اکنون دانشگاه زنجان با وجود ۱۰هزار و ۴۰۰ دانشجو و بیش از ۴۰۰ عضو هیات علمی ۴۲ سال سابقه فعالیت مستمر دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، بعد از سه سال مدیریت خلیل جمشیدی بر دانشگاه زنجان، امروز سید محسن نجفیان ریاست این نهاد علمی را بر عهده گرفت.
۳۲۱۶/۸۰۶۸
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش