مردودی ۸۳ باسکول از آزمون استاندارد در استان زنجان
مردودی ۸۳ باسکول از آزمون استاندارد در استان زنجان

داوود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون باسکول ثابت هم‌کف جاده‌ای در سه ماهه نخست امسال، تعداد ۲۴۸ باسکول در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مورد آزمون قرار گرفت. این مسئول با اشاره به آزمون برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از ۴۲۸ آزمون انجام شده […]

داوود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون باسکول ثابت هم‌کف جاده‌ای در سه ماهه نخست امسال، تعداد ۲۴۸ باسکول در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مورد آزمون قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به آزمون برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از ۴۲۸ آزمون انجام شده بر روی باسکول‌ها، نتایج آزمون ۱۶۵ باسکول، مورد قبول و در ۸۳ مورد مردود گزارش شده است.

وی افزود: باسکول‌هایی که نتایج آزمون آن‌ها مردود گزارش شده است باید طی مدت مقرر توسط تعمیرکار مجاز باسکول، تعمیر و رفع عیب شوند و پس از آزمون مجدد و در صورتی که مورد قبول واقع شدند، به چرخه داد و ستد باز گردند.

کارگرزاده به همشهریان توصیه کرد: در صورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب و یا تردید در صحت عملکرد آن‌ها، از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ (سامانه رسیدگی به شکایات اداره‌کل استاندارد استان زنجان)، کارشناسان این اداره‌کل را در جریان قرار داده تا با متخلفان امر برخوردهای قانونی صورت گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان یادآور شد: با ترویج فرهنگ استاندارد در بین آحاد مردم، مطالبه و رغبت عمومی در جامعه برای مصارف کالاهای استاندارد افزایش یافته که این امر به خودی خود موجب ترغیب صاحبان صنعت برای دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری و تشویقی می‌شود.

انتهای پیام