هنوز در ترکیب هیات رئیسه به نتیجه قطعی نرسیدیم
هنوز در ترکیب هیات رئیسه به نتیجه قطعی نرسیدیم

یعقوب عزیززاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ارتباط با هیات رئیسه جدید صحبت های اولیه با منتخبان صورت گرفته وبه نتیجه گیری اولیه رسیدیم و بزودی به نتیجه قطعی می رسیم.وی بیان کرد: منتخبان شورای شهر اردبیل با اتحاد و یکدلی امورات را پیش خواهند برد و سعی می […]

یعقوب عزیززاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ارتباط با هیات رئیسه جدید صحبت های اولیه با منتخبان صورت گرفته وبه نتیجه گیری اولیه رسیدیم و بزودی به نتیجه قطعی می رسیم.
وی بیان کرد: منتخبان شورای شهر اردبیل با اتحاد و یکدلی امورات را پیش خواهند برد و سعی می شود تجربه دو قطبی شدن شورا در این دوره تکرار نشود چرا که دوقطبی شدن شورا آفتی است که مانع عمران و آبادانی شهر و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.
عزیززاده با اشاره به ترکیب مطلوب شورای شهر جدید اردبیل افزود: ترکیب جدید شورا ترکیب مطلوبی است بطوریکه بیشتر اعضا هم و غمشان توسعه ،عمران و آبادانی شهر و پرهیز از سیاسی کاری است.
عزیززاده اظهار کرد: شورای شهر را نباید تنها به عنوان شورای شهر قلمداد کنیم و اعتقاد دارم شورای شهر می تواند مشکلات شهر را در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی صرف نظر از مسائل جزئی پیگیری کند.
وی افزود: شورای شهر می تواند مسئولان محلی را برای تلاش مضاعف و ارایه خدمات بهینه به مردم تحریک و ترغیب کند تا هر نقطه ای از شهر از خدمات یکسان و مطلوب بهره مند شوند.
منتخب شورای شهر اردبیل عمده ترین مشکلات شهر اردبیل را پایین بودن سرانه درآمد شهرداری اعلام کرد و افزود: سرانه درآمد شهرداری اردبیل در مقایسه با شهرهای همطراز کشور بسیار پایین است بطوریکه شهرداری اردبیل حتی یک چهارم سرانه درآمد شهرداری های همطراز کشور را ندارد .
عزیززاده بیان کرد: پایین بودن سرانه درآمد شهرداری باعث شده خدمات مطلوب به شهروندان از سوی شهرداری صورت نگیرد و لازم است برای بالابردن درآمد شهرداری سرمایه گذاری های کلان در زمینه های گردشگری صورت گیرد .
وی افزود: خوشبختانه در اردبیل قابلیت های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که لازمه این کار سرمایه گذاری بخش خصوصی ،رفع بروکراسی اداری و نگاه مثبت به سرمایه گذاری ها است.
منتخب شورای شهر اردبیل سرمایه گذاری در بخش گردشگری را ضروری خواند و افزود: اردبیل با داشتن مناطق دیدنی ،بکر و هوای بهشتی می تواند به قطب مهم گردشگری کشور تبدیل شود و با تقویت زیر ساخت های لازم ، احداث هتل پنج ستاره و ایجاد امکانات اقامتی ،تفریحی و گردشگری در مناطق گردشگری بخصوص دریاچه شورابیل علاوه بر افزایش مدت اقامت گردشگران می توان شاهد توسعه همه جانبه اردبیل بود.
عزیزداده گفت: شهرداری یک نهاد خودگردان است که برای خروج از وضعیت موجود و رفع عقب ماندگی های گذشته لازم است تدابیری اندیشیده شود تا شاهد ارایه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم .
وی اضافه کرد: امیدوارم عقب ماندگی های ۱۰ ساله شهر با تعامل و یکدلی اعضای شورا و مسئولان جبران شود و این امر جز با انسجام و تغییر نگرش ها و دیدگاه ها در ارتباط با سرمایه گذاری ها تحقق نمی یابد.
عزیزداده مشارکت مردم در حمایت از سرمایه گذاری ها را ضروری خواند و افزود: هیچ سرمایه گذاری در اردبیل به ضرر مردم نیست و چاره ای جز سرمایه گذاری برای نجات شهر از عقب ماندگی ها وجود ندارد بنابراین انتظار ما از مردم این است که سرمایه گذران را با آغوش باز بپذیرند.
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل پس از مراسم تحلیف در ۱۵ مرداد ماه فعالیت رسمی خود را آغاز می کند. هم اکنون شورای شهر ۶۱۰هزار نفری اردبیل دارای ۱۱ عضو است.
خبرنگار: یعقوب شادل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷