ظرفیت های زنجان برای توسعه به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته است
ظرفیت های زنجان برای توسعه به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان بر ضرورت حفظ انسجام مدیران در سطح ملی و استانی تاکید کرد و افزود: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت راهی جز وحدت و انسجام وجود ندارد و اگر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان بر ضرورت حفظ انسجام مدیران در سطح ملی و استانی تاکید کرد و افزود: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت راهی جز وحدت و انسجام وجود ندارد و اگر وحدت را رویه خود قرار ندهیم مردم در استان و کشور آسیب خواهند دید.
وی با بیان اینکه دولت شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذار در کشور را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: با این وجود، آن گونه که شایسته است اراده و نگاه قابل انتظار به جذب سرمایه و درآمدهای ملی در برخی مدیران استانی مشاهده نمی شود.
نیک سرشت تاکید کرد: همه مدیران باید بر اساس اختیارات خود، در بازه محدود و موقعیت جغرافیایی که مسئولیت دارند به نحو احسن به تکالیف خود عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان وجود انتقادات سازنده را عامل پیشرفت در جامعه عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم کم‌هزینه‌ترین راه را برای توسعه اقتصادی کشور انتخاب کنیم و در عین حال اجازه سوء استفاده به دشمن را نیز ندهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر سه میلیون جویای کار در کشور وجود دارد و هر ساله نیز ۷۰۰ هزار نفر به این رقم افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: رفع مشکل بیکاری، ارتقاء سطح معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم باید به عنوان دغدغه اصلی مدیران از سوی همه قوا و نهادها مورد توجه قرار گیرد.
نیک سرشت با بیان اینکه در شرایط حاضر، کشور در حوزه‌های مختلفی از جمله سیاست و امنیت به ثبات دست یافته است، افزود: با این وجود، دغدغه معیشت و اقتصاد در جامعه هنوز برطرف نشده و این موضوع ‌تکلیفی بر عهده مسئولان است که اگر دین خود را ادا نکنند باید در مقابل آیندگان و تاریخ پاسخگو باشند.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی