فرماندار نمین : برنامه های اوقات فراغت نباید خشک باشد ، نشاط اجتماعی نیاز نوجوانان  و جوانان است
فرماندار نمین : برنامه های اوقات فراغت نباید خشک باشد ، نشاط اجتماعی نیاز نوجوانان  و جوانان است

فرهاد عبدالعلی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نمین افزود: در برنامه ریزی های انجام شده برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، نشاط اجتماعی در کنار آموزش و مذهب باید به یک اندازه مورد توجه قرار گیرد.وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها نیروی جوان به عنوان یک نیروی قوی، […]

فرهاد عبدالعلی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نمین افزود: در برنامه ریزی های انجام شده برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، نشاط اجتماعی در کنار آموزش و مذهب باید به یک اندازه مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها نیروی جوان به عنوان یک نیروی قوی، فعال و کارآمد است گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از تجربیات کشورهای مختلف در حوزه جوانان از این فرصت استفاده و از تبدیل شدن آن به تهدید جلوگیری کنیم.
رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نمین با اشاره به اینکه جوانان در تمام حوزه ها حرف اول را می زنند، اظهار کرد: به همین منظور مسئولان باید برنامه ریزی همه جانبه اعم از ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی برای جوانان داشته باشند.
فرماندار نمین با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت باید بر محور آموزش مهارت به دانش آموزان و نوجوانان ارایه شود، ابراز داشت: فراگیری مهارت خاص به دانش آموزان کمک می کند تا در آینده برای ورود به بازار کار از مشکلات کمتری برخوردار باشند.
عبدالعلی پور با تأکید برضروت توجه به رشد در تمام جوانب اعم از اعتقادی و دینی، اجتماعی و فرهنگی در خصوص جوانان، گفت: جوانان زبده، سالم از نظر بدنی، فکری و باورهای اعتقادی و دینی نیاز امروز جامعه هستند.
وی به وجود دغدغه در بسیاری از مسائل اجتماعی و امنیتی همانند اعتیاد،اشاره و تصریح کرد: نقش جوانان در این زمینه ها بسیار تأثیرگذار بوده و نبود برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی امور جوانان سبب بروز خسارت های جبران ناپذیری می شود.
فرماندار نمین با بیان اینکه قشر اعظمی از جامعه ایران را جوانان تشکیل می دهند، یادآور شد: باید بسترهای لازم برای بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت جوانان فراهم شده و جوان با دیده شدن انگیزه ای برای ادامه مسیر پیدا کند.
نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۲۰