جابجایی خطوط اتوبوسرانی زنجان برطبق قانون انجام شده است
جابجایی خطوط اتوبوسرانی زنجان برطبق قانون انجام شده است

ناصر سلطان محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تبصره ماده ۲ موضوع قرار داد ‘مبنی بر واگذاری اتوبوس و بهره برداری از خط اتوبوسرانی به بخش غیر دولتی’ در صورتی که با تشخیص سازمان خط مذکور منحل یا جمع آوری شود با نظر هیات مدیره مسیر فعالیت […]

ناصر سلطان محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تبصره ماده ۲ موضوع قرار داد ‘مبنی بر واگذاری اتوبوس و بهره برداری از خط اتوبوسرانی به بخش غیر دولتی’ در صورتی که با تشخیص سازمان خط مذکور منحل یا جمع آوری شود با نظر هیات مدیره مسیر فعالیت تعویض می شود.
وی اظهار کرد: بر این مبنا نیز طرف قرار داد مکلف است در مسیر تعیین شده جدیدی که از طرف سازمان اعلام می شود، به ادامه فعالیت در مدت باقیمانده از قرارداد اقدام کند.
محمدی افزود: با توجه به تفاوت درآمد در خطوط به عنوان مثال در مسیر اسلام شهر یا شهر آرا این موضوع اعتراض رانندگان اتوبوسرانی را به همراه داشت و این در حالی است که برای رعایت عدالت در این بخش و بر طبق مصوبه هیات مدیره و با استناد قانونی نسبت به جابجایی خطوط مبادرت شده است.
وی بیان کرد: بر این اساس در یک خط اتوبوسرانی شهر زنجان جابجایی انجام شده است در این میان رانندگان به مواردی دیگری از قبیل پرداخت نشدن یارانه نیز معترض بودند.
رانندگان اتوبوسرانی شهر زنجان روز گذشته /شنبه/ به وجود برخی مشکلات و جابجایی خطوط اعتراض داشتند.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی