زنجان دراجرای پرونده های الکترونیکی سلامت  در کشور پیشرو است
زنجان دراجرای پرونده های الکترونیکی سلامت  در کشور پیشرو است

خدیجه ابراهیم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر به الکترونیکی شدن پرونده های سلامت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان جزو استانهای پیشرو در اجرای این طرح است.  وی اظهار کرد: این طرح در مراکز روستایی  شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در حال اجرا می باشد.  مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان […]

خدیجه ابراهیم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر به الکترونیکی شدن پرونده های سلامت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان جزو استانهای پیشرو در اجرای این طرح است. 

وی اظهار کرد: این طرح در مراکز روستایی  شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در حال اجرا می باشد. 

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: خوشبختانه الکترونیکی شدن پونده های بیمه سلامت در استان زنجان به خوبی در حل اجرا است  و زنجان در ثبت پرونده های الکترونیکی سلامت پیشرو است. 

ابراهیم خانی تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و چهار صندوق بیمه وجود دارد که بیمه دولت بیش از ۷۳ هزار نفر عضو دارد، بیمه همگانی که بیش از ۱۱۴ هزار نفر، بیمه روستاییان بیش از ۴۱۲ هزار نفر و  سایر اقشار بیش از ۲۴ هزار نفر هستند.

وی  تاکید کرد: بیمه سلامت استان زنجان با ۴۵۰ موسسه، با ۹ بیمارستان دولتی، سه بیمارستان غیردانشگاهی دولتی، یک بیمارستان خصوصی و با برخی مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها قرارداد دارد.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان تصریح کرد: باید در حوزه بهداشت قوی عمل کرد چون که اگر بهداشت یک جامعه افزایش یابد نفع آن مردم و دولت هم است و طبق مصوبه هیئت دولت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند می‌توانند به شکل رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.