سرمایه‌گذار نباید در پیچ و خم‌های اداری گیر کند
سرمایه‌گذار نباید در پیچ و خم‌های اداری گیر کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، فرامرز نیک‌سرشت بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به وجود قریب به ۳ میلیون بیکار در کشور اظهار کرد: سالانه چیزی حدود ۷۰۰ هزار نفر به جمعیت بیکاران افزوده می‌شود. وی با اشاره بر لزوم وجود وحدت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، فرامرز نیک‌سرشت بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به وجود قریب به ۳ میلیون بیکار در کشور اظهار کرد: سالانه چیزی حدود ۷۰۰ هزار نفر به جمعیت بیکاران افزوده می‌شود.

وی با اشاره بر لزوم وجود وحدت در حل مسائل اقتصادی عنوان کرد: این موضوع باید در سطح کشوری وجود داشته باشد تا امکان تصری آن به استان‌ها و افزایش همدلی مسؤولان شهرستانی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با تاکید بر این نکته که حل مشکلات اقتصادی کشور تنها بر عهده  دولت نیست، عنوان کرد: باید سایر قوا نیز دولت را در رسیدن به این هدف یاری کنند.

نیک‌سرشت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی در کشور تصریح کرد: کشورهای پیشرفته همچون آمریکا و … نیز تلاش‌های زیادی در راستای جذب سرمایه از سایر کشورها می‌کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای کشور در راستای توسعه و پیشرفت تصریح کرد: این ظرفیت در استان زنجان نیز وجود دارد و باید با همراهی و همدلی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بدر راستای بهبود شرایط کسب و کار و اقتصاد تلاش شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با تاکید بر جلوگیری از ورود سرمایه‌گذاری در پیچ و خم‌های اداری خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار باید به هنگام حضور در استان شرایط و بستر لازم برای فعالیت خود را مهیا ببیند.

انتهای پیام/ن