خرید ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی
خرید ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: خرید گندم از اول خردادماه در زنجان شروع شده است و خرید گندم به قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان انجام می‌شود. وی اظهار کرد:  با احتساب مراکز خرید تعاون روستایی امسال ۴۲ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته […]

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود: خرید گندم از اول خردادماه در زنجان شروع شده است و خرید گندم به قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد:  با احتساب مراکز خرید تعاون روستایی امسال ۴۲ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده و  مراکز خرید گندم با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن آماده خرید گندم از کشاورزان هستند. 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از اول خرداد ماه تاکنون بیش از ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده و برداشت گندم از کشاورزان از مزارع همه شهرستانهای استان شروع شده است. 

وی یاد آورشد: هم اکنون استان زنجان ۲۲۰ هزارتن ذخیره گندم مازاد داردو امسال پیش بینی ما ۲۱۰ هزار تن است و در مجموع ۴۳۰ هزار تن می شود و کل مصرف استان زنجان ۱۰۰ هزار تن است و ۱۳۰ هزار تن مازاد داریم. 

منصوری تاکید کرد: خرید گندم در استان زنجان از طریق ثبت آن‌لاین در سامانه جامع انجام می‎‌شود و در این سیستم میزان افت گندم مشخص می شود. 

وی به کیفیت مطلوب گندم‌های خریداری شده در استان  زنجان اشاره کردو یاد آورشد: خوشبختانه کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان بسیار خوب است. 

منصوری تاکید کرد: معامله گندم در بورس از نظر اقتصادی به صرفه است و به دلیل کیفیت مناسب  می تواند برای تولید بیسکویت  و ماکارونی  مورد استفاده قرارگیرد.