تولید محتوای بومی از اولویت های آموزش و پرورش است
تولید محتوای بومی از اولویت های آموزش و پرورش است

محمود سیفی‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس آمار ۹۲ درصد این طرح به درستی در مدارس استان اجرا شده است.این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح باعث می شود تا علاوه بر نوآوری و خلاقیت در معلمان ، دانش آموزان نیز با فرهنگ بومی منطقه در درس مربوطه آشنا […]

محمود سیفی‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس آمار ۹۲ درصد این طرح به درستی در مدارس استان اجرا شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح باعث می شود تا علاوه بر نوآوری و خلاقیت در معلمان ، دانش آموزان نیز با فرهنگ بومی منطقه در درس مربوطه آشنا شوند.
سیفی نیا با بیان اینکه تا کنون چهار همایش علمی در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ برگزار کرده ایم، گفت: از این تعداد یک همایش در سطح کشوری و مابقی در سطح استان برگزار شده است.
وی اظهار کرد: در این سال تحصیلی ۵۵۶ نفر از معلمان در برنامه های پژوهشی این معاونت شرکت داشته اند، همچنین بیش از ۴۰۰ نفر نیز در بیش از ۱۰ دوره و کارگاه حاضر شدند.
معاون آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اهمیت توسعه تولید محتوای الکترونیکی در استان مدرس استان، تصریح کرد: ۷۶ درصد فرهنگیان به طور میانگین در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال ۹۵ مشارکت داشتند.
وی افزود: ۴۸ درصد دانش آموزان استان، از شبکه ملی رشد( متعلق به اموزش و پرورش) که در بستر فضای مجازی قرار گرفته و محتوای غنی و تکمیلی دارد، بهره مند شده اند.
سیفی نیا با اشاره به ضرورت تربیت انسان‌های موفق و توانمند در فضای مدارس، ابراز کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که استفاده از محتواهای آموزشی نوین به رویکرد اصلی در مدارس تبدیل گردد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، مدارس استان زنجان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ پذیرای بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز بود و ۱۵ هزار معلم نیز مسئولیت تدریس دانش اموزان را بر عهده داشتند.
۳۲۱۶/۸۰۶۸
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش