تغییر رویکرد در زنجان نسبت به حوزه آب و فاضلاب
تغییر رویکرد در زنجان نسبت به حوزه آب و فاضلاب

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از  شرکت آبفای شهری زنجان، کوشیار اعظم واقفی در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای شهری زنجان افزود: با اقدامات گسترده و اتفاقات خوب طی چند سال اخیر در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان این شرکت در صدر شرکت های آب و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از  شرکت آبفای شهری زنجان، کوشیار اعظم واقفی در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای شهری زنجان افزود: با اقدامات گسترده و اتفاقات خوب طی چند سال اخیر در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان این شرکت در صدر شرکت های آب و فاضلاب شهری کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طی مدت اخیر تغییر رویکرد مناسبی در استان زنجان نسبت به حوزه آب و فاضلاب به خصوص در زمینه کنترل کیفیت اتفاق افتاده است، گفت: پیش بینی میشود در سال های آینده شاهد توفیقات چشم گیری برای این استان باشیم.

اعظم واقفی با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای کار در حوزه کنترل کیفیت،ارتقاء سیستم مدیریت،آموزش های جدید و مستمر و تبادل تجربیات بین واحد ها را متضمن ارائه محصول تولیده شده سالم دانست.

 مدیر کل دفتر نظارت بر کنترل کیفیت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از اقدامات گسترده انجام شده طی یکسال اخیر در آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب زنجان گفت:در راستای کنترل کیفی آب در کشور نیز ابتدا شورای سیاست گذاری آب تشکیل شد ولی به این اقدام بسنده نکرده و فراتر از آن کمیته های تخصصی در این زمینه را نیز بعنوان زیر مجموعه شورای سیاست گذاری تشکیل دادیم.

واقفی با بیان این مطلب افزود:کمیته های  مورد اشاره با حضور کارشناسان خبره شرکت مهندسی آب و فاضلاب فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای فراگیر شدن اقدامات و همچنین نگاه ریز تز و نظارت بیشتر کار گروه های استانی را نیز در مراکز استان ها تشکیل دادیم تا تعداد افراد دخیل در حوزه کنترل کیفی از چند نفر در شورا به چند هزار نفر امروزی فرا برسد که این امر توفیقات ویژه ای را در بر داشته است.

وی همچنین با اشاره به وجود آمار و بانک اطلاعاتی جامع در حوزه کنترل کیفی آب و فاضلاب کشور گفت:با وجود جامعه آماری بالا در حوزه کنترل کیفی انتظار می رود واحد های استانی بیشتر بر روی تحلیل داده و ارائه ایده های جدید فعالیت کنند.

واقفی  تشکیل بانک اطلاعاتی در بخش کنترل کیفی را در حوزه آب کشور بی نظیر دانسته و افزود:با توجه به اقدامات حساب شده و میتنی بر آمار و داده ها در صدد هستیم علاوه بر وضعیت موجود در خصوص پیش بینی های دقیق برای آینده اقدام کنیم.

همچنین معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: نیروی انسانی منظم،سخت کوش و تلاشگر حوزه کنترل کیفی استان زنجان باعث شده فعالیت های حقیقی و شفاف انجام و کنترل کیفی آب به خوبی به انجام برسد.

علی محمد نادر خانی ثبت اطلاعات واقعی و دقیق را از جمله امتیازات ویژه آزمایشگاه مرکزی آب زنجان اعلام کرده و افزود:با سیاستگذاری های خوبی که در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان انجام شده است نواقصات گذشته برطرف و توفیقات چشمگیری حاصل شده است.

وی اعلام کرد: آزمایشگاه مرکزی زنجان با توجه به نیروی انسانی مجرب و امکانات کافی در وضعیتی ایده آل کنترل کیفی آب را انجام میدهد.

معاون بهره بردای آبفای شهری استان زنجان  راه اندازی دفتر کنترل کیفیت وسامانه های تله متریک(اتاق فرمان آب) در شهر های استان زنجان  را از جمله اقدامات چشمگیر اخیر در این استان اعلام کرد که با حمایت و هدایت های ویژه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان همراه بوده است.

گفتنی است مدیر کل دفتر نظارت بر کنترل کیفیت شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور علاوه بر آزمایشگاه مرکزی آب زنجان از تاسیسات تصفیه خانه آب زنجان نیز بازدید کرد.